ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח ציי רכב

בכל תמחור של עסקה מסוימת, ניתן להגיע גם למחיר טוב יותר, מתוך רכישה מושכלת. גם בתחום ביטוח רכב, ישנה הקלה במחיר לכל מי שרוכש את פוליסת הביטוח לרכב ביחד עם עוד אנשים רבים: רכישה מרוכזת של פוליסות ביטוח רכב מאפשרת לקבל מחיר נמוך יותר לאותה הפוליסה – אולם ישנו "מחיר "גם לזה: הפוליסות הללו הופכות להיות סטנדרטיות ויותר בנויות על המכנה המשותף הנמוך ביותר בין כל המבוטחים. לצורך העניין, קהל המבוטחים יהיה קבוצה בעלת מאפיינים דומים. במקרים אחרים, אלו יהיו חברים בארגון מסוים, כמו למשל ביטוח רכב לעובדי מדינה.

ביטוח לציי רכבים של חברה
גם מי שיש לו צי רכבים כמו במקומות עבודה הרוכשים או חוכרים את הרכב באמצעות עסקת ליסינג, לעתים מבטחים במרוכז את אותו צי רכבים, ובכך זוכים לעסקה של ביטוח רכב זול יותר מאשר מה שאפשר היה לקבל במסגרת עסקת ביטוח אחרת. מי שמעוניין להוסיף סעיפי ביטוח ותוספות, יכול לשלם סכום כסף נוסף עבור כל תוספת.

מה זה צי רכבים?
פוליסות ביטוח רכב לציי רכבים שניתנות באופן קולקטיבי מתאימות לקבוצה שלא קטנה מ- 40 רכבים. זוהי עסקת החבילה שתעניק חברת הביטוח לקולקטיבים, כאשר ישנו דגש על שירותים כמו למשל מתן שירותי דרך, גרר וחילוץ – שירותים שאמורים לסייע בפעילות השוטפת של החברה גם אם ישנה תקלה.

כל המרבה – הרי זה משובח
יכול להיות שישנו מדרג של מחירים עבור אותה פוליסה, אילו מוסיפים לה עוד המון שמנוי על הפוליסות; ככל שיהיו יותר משתתפים בקבוצה הזו, כך המחיר עשוי להיות זול יותר עבור המשתתפים בה. ביטוח קולקטיב יכול להיות גם אחד הצעדים העסקיים של חברת ביטוח שמעוניינת להגדיל את שוק לקוחותיה באופן חד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר