ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב איכותי לחיים שקטים

גם הנהג הזהיר ביותר אינו יכול לדעת מה ימים יגידו, איפה יהיה הסיבוב הבא שהגורל ישיג אותו עם נזק כל שהוא שבגינו יאלץ להפרד מכמה אלפי שקלים, עשרות או מאות אלפי שקלים. חבילת ביטוח לרכב היא חבילה שמאפשרת להתגבר על אותה ההוצאה הגדולה, ולא רק זאת, אלא שמוצעים בה שירותים לנוחות התובע או המבוטח – שינתנו אך ורק אילו אותו מבוטח רכש את הפוליסה לפני קרות מקרה הביטוח. חבילת הביטוח יכולה למנות ביטוח חובה, מקיף או ביטוח לצד שלישי, כאשר רק ביטוח חובה הוא הביטוח שחייבים לעשות.

ביטוח רכב אינו מונע מקרי ביטוח!
על מנת להמנע מלהקלע לתאונות דרכים, לגניבת הרכב או לפריצתו או משיטפון שפוגע ברכב, יש לפעול באופן מושכל וזהיר, אולם אין לדעת מתי הגורל יכריע גם את הנהג הזהיר ביותר שהתקין ברכבו מיגונים עבור ביטוח מקיף, שיקלע לאותם מצבים. ברכישת הביטוח לא מונעים את המצבים, אלא מתמודדים איתם באופן טוב יותר, לפחות פיננסית.

חיסכון בממון
רכב הוא מכונה יקרה לתחזוקה, אין רווח ממנו, רק הפסדים – דלק, טיפולים תקופתיים, שמנים וחומרי ניקוי, חלפים ועוד. במקרה של נזק לרכב או לבני האדם בו, ההוצאות הפתאומיות רק תופחות כמו בור ללא תחתית. ביטוח רכב בא לסייע להתמודד עם ההוצאות הכלכליות הללו בהשקעה של כמה אלפי שקלים כדי להעניק כיסוי לנזקים בגובה עד מאות אלפי שקלים.

לקבל שירותי ביטוח
שירותי הביטוח לרכב מקלים על המבוטח ומבטיחים שימשיך בשגרת יומו גם אם עבר תאונה והרכוש ניזוק. במרבית החברות אפשר לקבל שירות של נציג עד לרכב- בין אם טכנאי רכב, מחליף גלגל או מי שיטפל בתביעה לאחר שהרכב ניזוק ומיועד לתיקון במוסך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר