ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ביבוא אישי

למרות הטענות לגבי הכלכלה, השחיקה במשכורות ועלויות מחיה שונות, עדיין בכל שנה עולים על פני הכבישים כלי רכב פרטיים רבים. אמנם מוצאים נתיבים שונים למימון הרכב – באמצעות ליסינג, מימון לרכב ועוד, אולם צריך לזכור כי רכישתו אינה מהווה את סיום תשלום החובות השנתיים בעבור הרכב הזה – יש לשלם על ביטוח רכב שנתי כדי שהוא יהיה יכול לנסוע על פני הכבישים. הביטוח הזה נחלק לכמה סוגי ביטוחים, כשהביטוח שחייבים לעשות הוא ביטוח חובה. רק לאחר שיש אותו, חשוב לדאוג לשניים האחרים – ביטוח מקיף והרחבות לביטוח צד שלישי.

מבטחים רכב מיבוא אישי
מי שטרח לייבא רכב באופן אישי עושה את זה לתועלתו מסיבות שונות – במיוחד כדי להוזיל את עלויות הייבוא שלו ולשלם פחות על הרכב. היבוא האישי הזה יכול להיות יבוא של חברה שעורכת את היבוא באופן מרוכז לכמות גדולה של רכבים, או מייבא פרטי. בדרך כלל חברות יבואן שאינן היבואן הרשמי מאפשרות דרכן גם לעשות ביטוח לקבוצה גדולה של אנשים – באופן קולקטיבי, כשביטוח רכב קולקטיבי הוא זול יותר.

האם ניתן לבטח אותו כרגיל?
כשהרכב מקבל את הרישוי, יש לפנות לחברת הביטוח ולעשות השוואת מחירים כלפי הרכב הזה. אם לא ניתן למצוא דגמים רבים נוספים בארץ לרכב הזה, ניתן לצפות למחיר יקר יותר בביטוח רכב, בעיקר משום שיבוא של חלקי החילוף המקוריים יעלה כסף רב.

לבטח מכל הכיוונים
מי שרוצה לבטח את הרכב שלו שיובא באופן פרטי, יחשוב גם על עשיית ביטוח מקיף; למרות שהוא יקר יחסית, הרי שהמחיר שווה יותר מאשר הכנסת הרכב למוסך ויבוא החלקים באופן אישי, כשהרכב עלול להיות מושבת במוסך למשך זמן ארוך יותר מזה של רכב רגיל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר