ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב פרטי- השוואת מחירים

יוקר המחייה הפך לאחרונה למרכזי בשיח התקשורתי בארץ ורובנו מנסים לצמצם הוצאות. עם זאת כאשר מדובר בבריאות שלנו, אסור לנו לקצץ וכשמדובר בהחזקת רכב אנחנו מחויבים על פי חוק לדאוג לביטוח. ביטוח חובה הוא פוליסה בסיסית שדואגת לנו במקרה של פגיעה גופנית כתוצאה מתאונה ולכן מדובר בהוצאה חשובה. עם זאת כאשר בוחרים חברת ביטוח חשוב לבדוק את הפוליסות השונות כדי לעשות בחירה נכונה.

מה מכסה ביטוח חובה?
קיימים מספר סוגים של ביטוח רכב  וביטוח חובה מציע לנו כיסוי במקרה של פגיעה גופנית בתאונה. עם זאת, ביטוח חובה לא מכסה את כל הוצאות התאונה וכדי לכסות במקרה של נזק לרכוש אחר, מומלץ לעשות גם ביטוח צד שלישי. כמו כן, ישנה אפשרות לביטוח מקיף שיכלול את הנזקים האפשריים.  

איך בוחרים חברת ביטוח?
כעשרה ימים לפני שהפוליסה מסתיימת מומלץ להתחיל להשוות מחירים ולחפש אחר חברת ביטוח חדשה. עלות הביטוח אינו השיקול היחידי בבחירת חברת ביטוח טובה, גודל הכיסוי הוא אלמנט חשוב יותר. כולנו רוצים לחסוך בעלויות אך מומלץ לחשוב לטווח ארוך ולבחור לא רק בזול אלא גם בפוליסה האיכותית ביותר לתקציב שלנו. כל חברה מציעה פוליסות ביטוח שונות וגם בביטוחי החובה יש לפעמים הבדלים בסעיפים.

מה צריך לבדוק כשבוחרים ביטוח?
איך בוחרים ביטוח רכב?  חשוב לבדוק מחירים כמובן בין חברות ביטוח שונות אך צריך גם לשים לב במיוחד להבדלים בין הפוליסות כי סעיפים מסוימים יכולים לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים בפוליסה. כל תוספת נוספת היא יקרה ולכן יש לשקול אילו סעיפים חשוב להכניס ואיזה אפשר לוותר. בנוסף, כדי לנהל מעקב נח מומלץ לנהל את כל הביטוחים שאנו עושים תחת אותה חברה. לרוב זה גם יוצא יותר זול.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר