ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיסוי מפני נזקי טבע ושטפונות בפוליסת הביטוח המקיף

רק לפני כמה שבועות נוכחנו לדעת שגם בישראל יכולים להתרחש אסונות טבע ונזקים כתוצאה ממזג אויר פרוע. במקרה הזה, סופה לא צפויה גרמה להיסחפות של מאות מכוניות כמו גם ניתוץ שמשות כתוצאה מברד ורוחות ונזק למרכבים של רכבים אשר ניסו לעבור בשלוליות ונתקעו בהן. בשל סופה זו, עלה שוב הדיון בחשיבותו של ביטוח מקיף  על רכבים.
 
מהו ביטוח מקיף?
 ביטוח מקיף הוא ביטוח תוספת שעיקרו הוא הגנה על הרכב ועל הרכוש בתוכו מפני גניבה או פגיעה פיזית כלשהי מגורמים שונים. הביטוח באופן בסיסי לרוב מכסה נזקי תאונה אשר נגרמו לרכב עד שיעור של 60-70 אחוז פגיעה. בחלק המקרים בביטוח זה גם כלול תמורת תוספת תשלום, ביטוח שמשות, ביטוח מפני גניבות, שירותי דרך ועוד.

מה קורה במצב של פגיעות כתוצאה מנזקי מזג אויר?
במצבים של מזג אויר סוער, עלולים להיגרם נזקים לרכב כתוצאה ממזג האוויר. פגיעות אלו יכולות להיות ניתוץ שמשות במקרה של ברד או שלג כבד, נזק למרכבי הרכב במצב של היתקעות בתוך שלוליות או היסחפות הרכב בשיטפונות, ונזק גם לציוד פנימי במקרה של הצפה בתוך הרכב מסיבה כלשהי. מדובר לעיתים בנזקים שעולים מאות ואלפי שקלים ולעיתים אף יכולים להגיע עד כמעט לשוויו של הרכב עצמו. למי שיש ביטוח מקיף אשר כלול בו גם סעיף עבור פגעי מזג אויר, יוכל לתבוע בגין נזקים אלו את חברת ביטוח ולקבל במרבית המקרים את מלוא שווי הנזק בחזרה.

מדיניות בלתי אחידה
 למרות שזה נראה כאילו מובן מאליו שביטוח מקיף יכסה גם פגיעות נזקי טבע, הדבר אינו כך. ברבות מן החברות מדובר בתוספת מיוחדת לביטוח המקיף המוכללת בפוליסה כסעיף מיוחד, בחברות אחרות מדובר בפוליסה נפרדת לחלוטין המיועדת רק לפגעי טבע.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר