ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף ואביזרי רכב- יש כיסוי?

החוק קובע, כי כל רכב זקוק לביטוח רכב חובה. באשר לביטוח מקיף, הביטוח שנמצא יותר בשימוש הנהגים בדרכים, אינו ביטוח שהחוק מחייב. ביטוח מקיף מציע להחזיר כספים למי שתבע את חברת הביטוח ויש לו "מקרה ביטוח" שעונה על ההגדרות. הכיסויים שהוא מציע משתנים. חלקם אינם ניתנים לבחירה – אלו כיסויים קבועים ממילא בתוך הפוליסה, וחלקם ניתנים להוספה ולהסרה, כמעט כמו בשיטת רקיחת סלט בהזמנה אישית, והמחיר יהיה בהתאם. בתוך הפוליסה הזו, מעניקים שירות עבור הרכב וגם עבור המבוטח עצמו.

ביטוח מקיף זול יותר – בזכות מיגון לרכב
אפשר להוזיל את המחיר בביטוח מקיף לרכב – אפילו שהוא היקר ביותר: סכום של אלפי שקלים בשנה. כדי להוזיל את המחיר, חברת הביטוח תציע למבוטח לעשות מיגון לרכב, קודנית, מערכת אזעקה או מערכת נעילה משוכללת שתמנע מהרכב להיגנב. חברת הביטוח בעצמה דורשת לעשות זאת אצל מי שיש להם כלי רכב "גניבים" ה"אהודים" על ידי פורצים וגנבי רכבים למיניהם.

הרפורמה החדשה בביטוח
מאוקטובר 2012, מחירי ביטוח מקיף לרכב משפחתי עשויים להיות זולים אף יותר תודות לרפורמה שנעשתה בביטוח. בין היתר, ברפורמה נכתב, כי רכבים עד לגיל של שנתיים יטופלו בחלפים חדשים לגמרי או מקוריים.

לבטח אביזרים נוספים ברכב
ישנה אפשרות להוסיף ולשלם על כיסוי בביטוח למוצרים שמהווים את תכולת הרכב ואינם מכוסים באופן בסיסי בפוליסה, כמו למשל מערכת הסטריאו, ה-GPS, מערכת DVD ועוד. ישנם גם חלקים שמחייבים רישום ברישיון וגם מבחן טסט מיוחד. גם התוספות ברכב מחויבות בביטוח רכב – כמו גם מנוע חשמלי שאינו נכלל בביטוח רכב רגיל, ובמידה ולא יהיו מכוסים בתוספת הביטוח, לא יהיה להם כיסוי בזמן אמת, לכן יש לבחון את כל האפשרויות להרחבות באופן שקול.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר