ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הכיסויים בפוליסת ביטוח רכב לנשים

המלחמה על ליבם של צרכנים בעולם הביטוח, לעולם אינה נפסקת ובעקבות זאת, מנסות חברות הביטוח לפנות ולהתאים מזמן לזמן פוליסות מיוחדות המתאימות לנישות ספציפיות של אוכלוסיה. אחת מן הנישות היא אוכלוסיית הנשים. בשנים האחרונות גילו חברות הביטוח, כי התאמת ביטוח מקיף  המיועד לנשים בלבד, מושך לא מעט לקוחות ויכול לחסוך כסף רב בעיקר לרווקות, גרושות ואמהות חד הוריות.

מדוע ביטוח רכב לנשים בלבד?
 מחקרים אשר נתבצעו בשנים האחרונות, הגיעו למסקנה כי נשים הן נהגות זהירות יותר, פחות מועדות לסכנות ובאופן כללי, אינן מטרידות את חברות הביטוח יתר על המידה. כתוצאה, הגיעו חברות הביטוח למסקנה כי זה משתלם במיוחד להנהיג ביטוח מקיף לנשים בלבד. ביטוח זה הוא לרוב מופחת בתשלומו, ומכיל אפילו הטבות כיסוי שלא תמיד קיימות בביטוח מקיף שמיועד לכל מבוטח, כמו לדוגמא שירותי דרך הכלולים בביטוח ללא תשלום נוסף, ביטוח שמשות במחיר מוזל ועוד.
 
לעיתים קיימות גם הנחות נוספות
 מעבר להנחה הבסיסית במחיר הקיימת בפוליסה המיועדת לנשים בלבד, לעיתים קיימות גם הנחות נוספות הניתנות לנשים במסגרת הביטוח כמו שירותי שכפול מפתחות, שירותי דרך בהנחה או כלולים בפוליסת הביטוח, שירותי לקיחת הרכב לטסט ולטיפולים שנתיים, הנחה בביטוח על שמשות, גניבה ברכב וכולי. לעיתים לנשים אשר לקחו פוליסת ביטוח מקיף, תנתן גם פוליסת ביטוח צד ג  בהנחה משמעותית כצעד בונה אמון עבור הלקוחות החדשות.
 
להשוות זה תמיד חשוב
 נכון, חבילות ביטוח רכב עבור נשים הן לרוב הרבה יותר זולות, אך אל תטענה לחשוב כי מדובר באותם המחירים בדיוק בכל חברה. לכל חברת ביטוח יש את התנאים שלה והמחירים שלה המיועדים לנשים. לכן גם במקרה הזה, תמיד מומלץ להשוות ולהבין מה כל חברה מציעה לכן בטרם החלטה סופית על הביטוח שתרכשו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר