ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חוזה ביטוח תקף גם אם המבוטח איחר בתשלום הפרמיה

רכישה של פוליסת ביטוח לרכב היא עסקה פיננסית לכל עניין. מדובר על ביטוח; משקיעים כסף, על מנת לקבל כספים בסדר גודל גבוה אפילו הרבה יותר מסכום ההשקעה, כל עוד מקרה הביטוח עונה על התנאים. התוצאה של ההשקעה אמורה להיות משתלמת יותר אילו אותו מבוטח עשה אותה, מאשר השקיע בתיקון הרכב באופן עצמאי. הפרמיה מתחילה להיות תקפה מזמן שנכנס תאריך היעד בחצות ועד לחצות הלילה של התאריך המתחלף מתאריך מועד פקיעת היעד. השאלה היא, מה קורה כשהמבוטח איחר בתשלום של הפרמיה.

חוזה ביטוח רכב מקיף בהוראת קבע
חברות הביטוח מעניקות בדרך כלל הנחה למי שעושה הוראת קבע מולה. אולם, הוראת קבע עלולה להתקל אפילו היא בבעיות; יכול להיות שהמבוטח החליף את סניף הבנק שלו, יכול להיות אפילו שנקלע לקשיים כספיים זמניים אשר מונעים ממנו את תשלום המטלות הקבועות.באופן עקרוני, חברת הביטוח אינה אמורה להקפיא או לא לשלם למבוטח את חלקו במידה ותבע את הביטוח.

סעיף 15 בחוק הביטוח
על מנת לבטל את זכותו של מבוטח שלא שילם את הפרמיה, על חברת הביטוח לנקוט בשני צעדים משפטיים. ראשית, יש להגיש למבוטח דרישה לשלם את חובו בתוך 15 ימים. במידה ולא נענה המבוטח לדרישה, ישנם עוד 21 ימים עד שחברת הביטוח תבטל סופית את הפוליסה במידה והחוב עדיין לא סולק. אלו טיפים שימושיים לביטוח רכב שמגלים כי עדיין ישנו זמן למבוטח להמציא את התשלום לפרמיה.

מה חברות הביטוח עושות?
החברות עושות "הבה נתחכמה" לחוק, ומוצאות את הפרצה – אמנם הן תשלחנה מכתבי התראה למבוטחים אולם לא מוטלת עליהן החובה לוודא כי המבוטחים קיבלו את ההתראות. מצד שני, עדיין ישנם שופטים שכבר סימנו את המגמה הזו בתשלום ביטוח מקיף לרכב ומחייבים את חברות הביטוח לוודא כי המבוטחים קיבלו בפועל את ההתראות – ויש להוכיח זאת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר