ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב במחיר לכל כיס

המשבר הכלכלי שהכה בעולם משפיע גם בארץ ואנשים רבים מחפשים לחסוך בהוצאות ולהצטמצם במותרות. אחזקת רכב דורשת הוצאות כספיות לא קטנות ולכן כדאי לשקול היטב איזה ביטוח מתאים לרכב לפני שמתחייבים בחוזה מחייב. החוק מחייב את כל בעלי הרכבים לבטח עם ביטוח חובה, אבל נשאלת השאלה האם ביטוח זה מספק כיסוי יעיל לכל אפשרויות הנזקים והאם עדיף לרכוש פוליסה משלימה או ביטוח מקיף. במאמר זה נסביר על ההבדל בין חברות ביטוח, סוגי הביטוח השונים ועל שיטות שונות בחסכון.

אפשרויות לביטוח
הביטוח חובה מוכר לכולם מכיוון שהחוק מחייב אותו על כל נהג שמחזיק רכב בבעלות, אך נשאלת השאלה האם ביטוח זה מעניק כיסוי מספק ואילו סוגי ביטוח קיימים. דברים שצריך לדעת על ביטוח רכב : ביטוח חובה מעניק כיסוי לנזקים פיזיים ונפשיים הדורשים טיפול רפואי וחברות הביטוח מציעות גם את הביטוח צד ג וביטוח מקיף. ביטוח צד שלישי מעניק כיסוי כספי להוצאות של נזק לרכבים אחרים שמעורבים בתאונה וביטוח מקיף כולל נזקים לרכוש של כל הרכבים גם כן ובנוסף מכסה גם גניבות, פריצות, אסונות של טבע כגון שטפונות ועוד.

בדיקה שווה חסכון
ביטוח מקיף מציע את הכיסוי המשמעותי ביותר אך מחירו יקר ולכן במידה ויש ברשותכם רכב ישן בן עשר שנים לפחות, ייתכן ועדיף להסתפק בביטוח צד שלישי. בנוסף, השוואה בין ארבע חברות ביטוח לפחות וקבלת הצעות מחיר ביטוח רכב, תאפשר לכם לבחור עסקה יותר משתלמת ותיצור מצב אפשרי למיקוח ומשא ומתן להוזלת המחיר.

בחירת חברת ביטוח
הסטטיסטיקה מראה שכמעט מחצית מהישראלים בוחרים לבטח דרך סוכנים פרטיים בגלל היחס האישי והמענה המהיר. עם זאת, בחירה בחברה גדולה לרוב תעניק הטבות משתלמות יותר ומחיר אטרקטיבי, אבל השירות עלול להיות פחות זמין מאשר אצל סוכנים פרטיים. כמו בכל דבר בחיים, גם בביטוח צריך לשקול יתרונות מול חסרונות ולהחליט בהתאם.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר