ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף : מתי אתם לא מכוסים ?

צירוף המילים "ביטוח רכב מקיף" שמעניק הרגשה, שכשעורכים פוליסה מסוג זה מקבלים למעשה את כל הכיסויים המשלימים לביטוח חובה. למעשה, הביטוח המקיף אכן מכיל כיסוי לביטוח רכוש, אולם הפוליסה הסטנדרטית מכילה מקבץ בסיסי של כיסויים. נכון, אמנם ישנו כיסוי עבור תאונות דרכים, אולם הרחבה תוכל לממש את הסעת הרכב למוסך יותר מאשר רק התיקון שלו – ורק הסעיף הזה עשוי לחסוך כבר כמה מאות שקלים. המשמעות היא שיש צורך לפקח אודות הכיסויים שעליהם אתם משלמים מהכיס שלכם בכל שנה מחדש.

מתי אתם כן מכוסים?
הכיסוי של הביטוח המקיף וגם החריגים שבו יכתבו כולם בפוליסת הביטוח. על פי החוק, יש צורך בקיומם של כמה סעיפים יסודיים בפוליסה – כמו למשל תיקון הרכב בתאונת דרכים – רכב עד לגיל שנתיים יתוקן בחלפים מקוריים או חדשים תואמים. ביטוח גניבה, ביטוח עבור נזקי מזג אויר או פגיעה ברכב בתביעה שמוגשת בתום לב של המבוטח, ביטוח שריפה או נזקי שיטפון ואפילו שבר שמשות בסיסי. ניתן גם לרכוש הרחבות בהתאם לרצון ולצורך.

עד כמה אתם מכוסים?
הכיסוי הוא מוגבל – עד למקסימום החזרים שחברת הביטוח מגדירה מראש בחוזה הביטוח מול המבוטח – זה נקרא גם "תקרת ביטוח". אותה תקרת ביטוח יכולה להשתנות – אפשר לשנות את גובה ההחזרים בדרך כלל על פי דרגות של תוספת תשלום.

מתי אינכם מכוסים?
בדרך כלל ביטוח מקיף זול משקף גובה כיסוי נמוך יחסית או השתתפות עצמית גבוהה בזמן של הפעלת ביטוח רכב בשעת אמת. מצד שני זה אינו מדד לפוליסת ביטוח רכב מוצלחת יותר או פחות – ישנה חובה לברר על מה מסכימים מול חברת הביטוח רגע לפני שמעניקים את מספר כרטיס האשראי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר