ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

המדריך לרכישת ביטוח רכב

בעבר רוב הציבור החזיק בביטוח חובה לרכב בלבד אך בשנים האחרונות אחוזי תאונות הדרכים עלו משמעותית וכתוצאה התעורר הצורך בהרחבת הפוליסות או ברכישת ביטוח מקיף. בחירת פוליסה מתאימה תלויה בסוג הרכב שמחזיקים, בסכום הכסף שמוכנים להשקיע בביטוח ורמת הכיסוי שרוצים. בנוסף, כל חברה מציבה תנאים שונים בפוליסת הביטוח וכדי שיהיה אפשרי להשוות בין פוליסות שונות יש צורך להבין את סוגי הביטוחים, רמת הכיסוי שכל ביטוח מציע ומושגים בסיסים בביטוח רכבים.

ההבדלים בביטוחי הרכב
ביטוח חובה הוא ביטוח רכב שמעוגן בחוק המדינה ומחייב כל נהג בעל רכב לבטח את עצמו למקרה של תאונת דרכים ודואג לנפגע במקרה של פגיעה פיזית או נפשית.  ביטוח צד ג´, מציע כיסוי כספי לנזק רכוש של רכב אחר שמעורב בתאונת הדרכים ובנוסף, כיסוי מפני נזקי טבע ושטפונות בפוליסת הביטוח המקיף כולל גם ביטוח צד שלישי, ביטוח נגד גניבה, פריצה ועוד.

כיסוי נזקים בביטוח
כל חברת ביטוח מציבה תנאים אחרים בנוגע לכיסוי של כל סוג ביטוח ויש צורך בבדיקה מעמיקה לפני שרוכשים פוליסה כדי להבטיח כיסוי מירבי. במקרה של ביטוח מקיף גם במקרים של אסונות טבע כמו שטפונות, רוב הביטוחים מציעים כיסוי.עם זאת, לכל ביטוח תנאים אחרים ואם לוקחים את הביטוח המקיף כדוגמה- הוא מכסה אסונות טבע אך רוב הפוליסות יציינו "למעט רעידות אדמה".

תביעת שיבוב בביטוחים
מהי תביעת שיבוב ומתי ניתן ליישם אותה? תביעת שיבוב מתבצעת כאשר יש צורך בגביית כסף מגורם אחר בתאונה וחברת הביטוח מייצגת למעשה את המבוטח ופועלת במקומו להשגת כספי הפיצויים. למעשה, החברה פועלת לעיתים ללא ידיעת המבוטח, כדי לגבות את הכסף מהגורם השני בתאונה, במטרה למנוע גבייה כפולה של כספי ביטוח. עם זאת, במקרים של קרבה משפחתית ויחסי עבודה, אסור לחברה להשתמש בתביעה זאת לגביית הפיצויים.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר