ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך תיזהר מפוליסת ביטוח רכב גרועה

עולם  ביטוח רכב  הוא עולם סבוך ורווי בהצעות ומתחרים. כולנו לא רוצים להיות פראיירים ומעוניינים לשלם פחות. הבעיה שבדרך לתשלום פחות יותר, עלולים להסתבך בעסקאות מפוקפקות שלא יכסו אותנו בעת הצורך ויגרמו לעוגמת נפש רבה בקרב המבוטח. לעיתים קשה לעלות על התרמית או הטעות, אבל הנה מספר נקודות למחשבה.

הצעה זולה מדי- תוציא מכם מחיר גבוה מדי
 לעיתים נתקלים באמצעי התקשורת השונים בהצעות שונות ומפתות לביטוח רכב במחירים מצחיקים. רבים קופצים על ההזדמנות מבלי לקרוא את מלוא הפוליסה ולהציץ בסעיפים ובאותיות הקטנות. מדובר בטעות שעלולה לעלות הרבה מאוד כסף בשעת הצורך. לכן, כדאי שתזכרו-אם נתקלתם בהצעה זולה במיוחד, התייחסו אליה באופן מיידי בחשדנות. בדקו אותיות קטנות, תנאים והגבלים של החוזה והפוליסה, בידקו כי כל פרטיכם רשומים נכון ואפילו חפשו מידע באינטרנט על הפוליסה הספציפית המוצעת. לעיתים תגלו שההצעה אינה כה ורודה...
 
וודאו כי הביטוח כולל חלקי חילוף מקוריים
אחת הבעיות הנפוצות מאוד בפוליסות ביטוח רכב זולות הוא עניין הכיסוי לחלקים מקוריים. לעיתים בניסיון להוזיל את הפוליסה, חברת הביטוח מציעה כיסוי באמצעות חלקים משופצים או נאמנים למקור שאינם מקוריים ומטעם יצרן הרכב. כתוצאה, חברת הביטוח משלמת פחות וגם אתם, אך בטווח הרחוק הדבר עלול לעלות לכם בבטיחות הרכב ובתקינותו ואף עלול לסכן אתכם.

בדקו כי סוג הנהג הוגדר בצורה תקינה
 סעיף זה אמור לגבי ביטוחים המיועדים לנהגים חדשים או נהגים צעירים הגדרותיהם בביטוח. נהג חדש מוגדר בדרך כלל  כמי שיש לו רישיון רק במשך שנתיים, בעוד נהג צעיר הוא כזה אשר בגילו מתחת ל-24 אך בעל מספר שנים של ניסיון על הכביש בנהיגה. לעיתים חברות הביטוח מערבבות בין שתי ההגדרות ובעצם פוגעות בלקוח שכן נהג חדש משלם הרבה יותר על הפוליסה מנהג צעיר או נהג שהוא ותיק כבר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר