ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שירותי דרך בביטוח הרכב

אין דבר בטוח על הכבישים; נדמה שבמציאות של היום, בנוסף לידיעה איך לנהוג חשוב לדעת איך להתמודד עם אתגרים שונים שעלולים להופיע במהלך הדרך. גם בזמן שהדרך פנויה ונעימה, עדיין לרכב יכול להיות "מה להגיד", הוא עדיין עלול לשבוק חיים במהלך הדרך, ואתם עדיין עלולים להיות אבודי עצות מה לעשות בדיוק בדרך הבין עירונית שלא קרובה לשום מקום מוכר, או בזמן שאתם ממהרים להגיע למקום אחר. חברות ביטוח מציעות שירותי VIP לאנשים שמעוניינים בשירותי דרך מפוארים, ומצד שני ישנו גם שירות בסיסי שכלול במסגרת ההרחבות בביטוח.

פוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות והרחבות
הסעיפים שנמצאים בפוליסת ביטוח רכב מקיף בסיסית אינם כוללים שירותי דרך, אלא שיש לרכוש זאת באמצעות הרחבה יזומה. מצד שני, מדובר בהרחבה שעולה מחיר מופחת מאשר אילו היו רוכשים אותה שלא במסגרת הביטוח. שירותי דרך הם הרחבה שניתן לשדרג – ולקבל שירות של V.I.P כשכל הטיפול ברכב לרבות הסעתו למוסך והמתנה לשמאי רכב יערך באמצעות נציג של חברת הביטוח.

המחיר לעומת הערך המוסף
המחירים של תוספת הביטוח לשירותי דרך עומדת על כ- 150-250 שקלים בדרך כלל, כשמחיר גרירה ללא ביטוח עולה על התשלום הזה. ישנו שירות של החלפת חלק ברכב סכל קריאת ביטוח, ולעתים אין צורך להוכיח קשר בין תאונת דרכים לנזק.

כדאי לרכוש תוספת של שירותי דרך
שירות גרירת הרכב אינו כולל את הטיפול במוסך, אלא את עצם השירות של הבאת הרכב למוסך. לעתים הוא יכלול גם שירות דרך, כלומר – הגשת עזרה ראשונה לרכב שנתקע בצידי הדרך, בין אם בהתנעה או בהחלפת חלף מסוים. חברות הביטוח מקושרות לחברות שירותי הדרך הגדולות בארץ ומגישות סיוע בפריסה ארצית ובהתאם.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר