ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

היתרונות של ביטוח צד ג

עוד לפני קום המדינה, הממשלה חייבה בביטוח חובה את ציבור הנהגים שיש בבעלותם רכב, אולם מדובר בביטוח בסיסי והוא אינו מכסה את ההוצאות של הנזקים של רכבים אחרים שמעורבים בתאונה. במאמר זה נציג את היתרונות בהשלמה לביטוח צד שלישי מול שימוש בביטוח חובה והביטוח המקיף.

הבדלים בין ביטוחים
הכיסוי של הביטוח חובה דואג לנפגע במקרה של טיפולים רפואיים וצורך בפיצוי על אובדן ההכנסה, אך אינו מכסה נזקים של רכוש. ביטוח מקיף מכסה את כל הוצאות הרכוש של הרכבים בתאונה ונזקים אחרים מאסונות טבע, גניבות וכדומה. לעומת זאת, ביטוח צד שלישי מיועד לכיסוי נזקים לרכב נוסף שמעורב בתאונה, אז באילו מצבים כדאי לרכוש ביטוח צד ג ולא ביטוח מקיף? למרות שמבט חטוף חושף שביטוח מקיף מציע כיסוי משמעותי יותר, אין הדבר נכון בכל מצב. 

קהל היעד לביטוח
ביטוח חובה מיועד לכיסוי ההוצאות של פגיעות בגוף שנצרו כתוצאה מתאונה וביטוח צד ג לכיסוי נזקים לרכבים אחרים שנקלעים לתאונה. ביטוח צד שלישי מעניק כיסוי משלים לביטוח הבסיסי ומיועד לרכבים ישנים בני 10 עד 15 שנים. למעשה, הביטוח המקיף מכסה את רוב האפשרויות לנסקים, אך מחירו יקר ואם שווי הרכב נמוך, תשלומי הביטוח הרחב יהיו הוצאה מיותרת. בנוסף, נהגי אופנועים נוטים לבטח ביטוח צד שלישי בגלל רמת סיכון גבוהה לנזקים לכלי הרכב.

השוואת מחירים בביטוח
ענף הביטוח שהפך לתחרותי מציע אפשרויות ביטוח משלימות לכיסוי מלא ומקיף והמרוויח העיקרי מהתחרות הוא הנהג שמבטח. עידן האינטרנט שינה את ענף הביטוח ואפשר לכל אדם לבצע השוואת מחירים ביטוח צד ג´לרכב בין חברות ומחירים. לכן לפני שרוכשים פוליסה, בוחנים את החברות השונות, משווים תנאים ומחירים ויוצרים משא ומתן. בחירת הביטוח המתאים הוא מציאת הכיסוי הנכון לרכב במחיר הטרקטיבי ביותר. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר