ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח צד ג´?

פוליסת צד ג´ לרכב הינה ביטוח רשות שמטרתו לכסות את הנזקים שנגרמו על ידי אדם לרכבו או לרכושו של אדם אחר. כך, ביטוח זה מכסה על פגיעות שנגרמו לרכושו של גורם שאינו מהווה צד בחוזה שבין בעל הפוליסה לבין חברת הביטוח- ומכאן השם צד שלישי. לדוגמא, במקרה של פגיעה ברכב עקב בלימה מאוחרת, מעניקה הפוליסה את הפיצויים המתאימים בשם המבוטח, תוך מתן דמי השתתפות עצמית מצידו של האחרון.

כמה עולה ביטוח צד ג´?
בדומה לביטוח מקיף ולביטוח חובה לרכב, חישובי הפרמיה משתנים בהתאם למספר נתונים והם סוג הרכב, מספר הנהגים וגילם וכמות תביעות קודמות. עם זאת, התחרות החופשית המאפיינת את שוק ביטוח הרכב מספקת קשת רחבה של עלויות ותנאים, כך שלשם רכישתו של ביטוח צד ג´ משתלם- מומלץ לערוך סקר שוק והשוואת מחירים; אלה יבטיחו בחירה בפוליסה המעניקה את הכיסוי הטוב ביותר במחירים הנמוכים ביותר.

ומה בנוגע לשירותים נוספים המשתלבים בביטוח צד ג´?
ראשית יצוין, כי לרוב כלול ביטוח צד ג´ בתנאיו של הביטוח המקיף. עם זאת, במקרים מסויימים משתלם יותר לרכוש פוליסת צד שלישי, לצד שירותים נוספים הנקנים בהתאם לצרכי הלקוח. בין השאר, ניתן לשלב בביטוח שירותי דרך וגרירה, כיסוי לנזקי שמשות, טיפול בתביעות צד ג´ ועוד. בכל הנוגע לעלות, חשוב לציין כי תוספות אלה אינן כלולות בפרמיה על פי חוק, ועל כן מומלץ לבחון אם אלה ניתנות בחינם או תוך תוספת תשלום הנדרשת מצידו של סוכן הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר