ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה- פסילת רישיון על נהיגה ללא ביטוח

נהיגה ללא ביטוח חובה היא עבירה כנהיגה ללא רישיון וכל ציבור הנהגים מחויב על פי חוק לבטח את הרכב עם ביטוח זה. מלבד החובה לבטח את הרכב בפוליסה בסיסית המגנה על הנהג במקרה של פגיעה גופנית, חברות הביטוח מציעות סוגי ביטוח שונים שמציעים כיסוי רחב יותר מפוליסת החובה הבסיסית (ביטוח צד ג וביטוח מקיף), אך רק נהיגה ללא ביטוח חובה, מהווה עבירה שעלולה לעלות לנהג בקנס, פסילת רישיון ואף במאסר.

מטרת ביטוח חובה
בעבר חברות הביטוח דרשו מהמבוטחים הוכחה של אי אשמה בתאונה לפני תשלום הפיצויים. בשנות השבעים חוק הפיצויים הסדיר את הנושא בכך שדאג שחברות הביטוח ישלמו פיצויים לכל נפגע שעמד בתנאי הפוליסה, ללא התייחסות לגורם האשמה. מה זה ביטוח חובה? מטרת הביטוח חובה להגן על נפגע התואונת ולהעניק להם במקרים של פגיעה פיזית ונפשית, פיצויים כספיים לטיפול רפואי והכנסה כספית עד להחזרת כושר העבודה.

נהיגה לא חוקית וענישה
במידה ונהג שיש לו ביטוח חובה אינו עומד בתנאי הפוליסה עליה הוא חתום, הוא עלול להיענש כמי שנהג ללא ביטוח. לדוגמא בביטוח רכב לנהגים צעירים, אדם שנוהג ברכב עם ביטוח שאינו כולל את גילו מפר תנאי הפוליסה ונוהג למעשה ללא ביטוח. התעלמות מתנאי הביטוח מבטלת את תוקף הפוליסה ואדם שנתפס בנהיגה ללא ביטוח ישלם לרוב קנס כספי גבוה ובמקרים מסוימים גם פסילת הרישיון.

פסילת רישיון- גורמים
עונש של פסילת רישיון מתבצע במקרים חמורים שיש צורך בהרתעה גבוהה נגד הנהג כדי להבטיח עמידה בחוקים בעתיד ושמירה על החוק והסדר. ייתכן ובפעם הראשונה שאדם יתפס בנהיגה ללא ביטוח יאלץ לשלם את הקנס הכספי אך יוותרו על הפסילה וישאירו אותו עם הזהרה, אך במקרים של נהיגה חוזרת ללא ביטוח, הרשיון ישלל מהנהג ובמקרים חמורים העבירה תעלה במאסר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר