ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב לנהג צעיר באמצע תקופה

ביטוח רכב לנהג צעיר  הוא עסק מכניס מאוד בעבור חברות הביטוח. ביטוח זה הוא יקר משמעותית ביחס לביטוח של נהג מבוגר בשל הסיכון הטמון בנהיגתו של נהג צעיר ולכן מרבית החברות לא ימהרו לוותר עליו, גם לאחר שהנהג הפך מבוגר. עיקר הבעיה טמונה בתקופה שבין גיל 23- 24. לפי מרבית חברות הביטוח נהג צעיר הוא מי שגילו מוגדר מתחת ל-24.  אך מה קורה כאשר הנהג הצעיר הופך לבן 24 והביטוח עדיין בתוקף? כאן יש בעיה.

לחדש ביטוח בגלל הגיל?
כמובן שההתלבטות הראשונה בנושא הגיל, היא האם לחדש לביטוח נהג רגיל ברגע שלצעיר מלאו 24 כדי להוזיל עלויות לעתיד או שמא להישאר עם הביטוח הישן של הנהג צעיר ולחכות לסיומו בכדי לא לשלם כפול. ובכן, דעו לכם כי ניתן להפסיק את הביטוח הצעיר באמצע ולהפכו לביטוח רגיל. לגבי הביטוח הקודם הדעות חלוקות ותלויות בחברת הביטוח- או שתקבלו החזר על ההפרשים בין הביטוחים או שתפסידו את כספכם עם הביטוח הישן שבוטל.

פרוצדורה שתהיה קלה יותר לביצוע עם סוכן ביטוח
אין ספק, לקבל החזר מהביטוח זה לא דבר פשוט. אז איך עושים זאת? פונים לסוכן ביטוח מסור ועושים את הביטוח החדש בעזרתו. סוכני ביטוח, בניגוד למוקדנים, הם בעלי גמישות יתר בכל הקשור לקביעת תנאי הפוליסה ומחירה, ומכאן שיהיה ביכולתם להציע עסקה משתלמת הרבה יותר כאשר יש צורך להעביר את הביטוח מביטוח צעיר, אל ביטוח רגיל כמו של כל נהג.

תמיד מומלץ לעשות סקר שוק
יחד עם זאת, הטיפול בבירוקרטיה לא יעשה בחינם ולכן צפו לשלם בעבור טיפול זה מעט יותר בצוה חד פעמית או בגילום דמי הביטוח. בשל העובדה כי מדובר בפרצדורה בעיייתית, תמיד מומלץ לפנות ולברר בין כמה חברות ביטוח על עלות ההליך וללכת על ההצעה הזולה ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר