ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הצעות ביטוח לרכב

ביטוח רכב הינו עסק מורכב ומסועף אשר דורש בחינה מדוקדקת, תוך השוואת מחירים מקיפה וסקר שוק אשר יכלול מספר גדול ככל האפשר של הצעות מחברות ביטוח שונות, זאת מהסיבה הפשוטה כי בשוק ביטוחי הרכב קיימות מספר גדול של חברות אשר לוקחות בחשבון שיקולים שונים בעת הנפקת הפוליסה, שיקולים אילה הינם לרוב נתוניו האישיים של הנהג כגון, גיל הנהג, ותקו של רשיון הנהיגה, עבר תאונות הדרכים ועוד ובמקביל נתוניו של הרכב המבוטח. נתוני הרכב אשר נלקחים בחשבון הינם שנת הייצור של הרכב, מצבו המכני, היסטורית תאונות ועוד.

כיצד נקבל הצעת מחיר מחברות ביטוח?
בעבר, כאשר היינו רוצים לקבל הצעות ביטוח רבות מחברות ביטוח שונות היינו פונים אל סוכן הביטוח שלנו, שיטה זו הינה שיטה נהוגה ונפוצה שכן סוכן הביטוח שלנו היה עורך עבורנו את הבדיקה המקיפה בקרב חברות הביטוח השונות וכך היינו בטוחים כי אנו נהנים מהמחירים הזולים ביותר, יש שעדין משתמשים בשיטה זו, ואכן נהנים ממחירים טובים שממציעים להם הסוכנים, כיום, כאשר מדובר בביטוחים של רכבים פרטיים קיימות אפשרויות שונות לקבלת הצעות מחיר שונות ורבות מחברות הביטוח, האפשרות הקלה והנוחה ביותר הינה אתרי השוואות המחירים באינטרנט אשר בלחיצת כפתור מאפשרו לכל אחד לקבל מספר גדול של הצעות מחיר.
 
ביטוח רכב- לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר
ביטוח הרכב הינו מרכיב בעל חשיבות רבה במקרים של תאונות דרכים , חוסר בביטוח רכב חובה הינו עברה על החוק אך מעבר לזה עלולה לגרום לבעיה של ממש. ועל כן אין להתפשר חובה לבטח את הרכב בחברת  הביטוח הטובה והמשתלמת ביותר. ניתן לגשת לקורס יסודות הביטוח לקבלת מידע מלא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר