ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חדש תמורת ישן

ישנם כמה ביטויים בתחום ביטוח רכב אותם אתם כנראה לא ממש מכירים אם אתם לא עורכים את הפוליסה לביטוח בעצמכם. מי שלא מתעמק במונחים ובמושגים מתחום הביטוח, ודאי יתקל באיזה שהוא מכשול עליו הוא צריך לברר – בזמן השוואת המחירים בביטוח מקיף. הרי יכול להיות שאותה פוליסה תהווה יתרון על השניה דווקא משום שיש את אותו סעיף בביטוח. כך זה גם עם הסעיף לביטוח רכב חדש תמורת ישן.  המשמעות היא לגבי רכבים חדשים או ישנים כאשר גילם יקבע על פי זמן עלייתם על הכביש ולא על פי מועד ייצורם.

מה אומר חדש תמורת ישן?
ביטוח רכב חדש תמורת ישן- משמעו שינתן פיצוי לבעל הרכב הישן בשווי של רכב חדש, אילו הרכב הישן ניזוק ברמת "טוטל לוס" – אבדן גמור, על פי הגדרתו בפוליסה – ובכל פוליסה מוסכם על כך אחרת – ברמת נזק של בין 50-60%. ישנם תנאים נוספים ומגבלות החלים על שווי הפיצויים כמו למשל תוספת פיצוי עד 15% מערך רכב מבוטח ביחס לרכב פרטי או עד 10% מערך רכב מבוטח, על פי יחס לרכב מסחרי.

רכב חדש או רכב ישן?
איך שופטים באמת אם זה רכב חדש או ישן? סופרים את תוחלת חייו ממועד עלייתו על הכביש הרשומה ברישיון הרכב, או שהוא מבוטח מתחילת שנת הביטוח השוטפת לו באותה חברת הביטוח או שהוא רכב בן שנה לפחות. רכב חדש יהיה זה שלא שילמו בעדו מיסים ובתנאים נוספים.

ביטוח לרכב ישן – איך ומה לבטח?
יש לפנות אל חברות הביטוח ולשאול מהו יחס הפיצוי או השיפוי כשהרכב הוא "טוטל לוס". ככל שמקבלים יותר פיצויים תמורת אותו מחיר ביטוח, הוא ישתלם יותר, כמובן ביחס גם לתפישת הרכב כנתון ב"אבדן גמור" – אם זה 50% (מה שרצוי) או 60% .

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר