ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקר השוואת מחירי ביטוח רכב אפריל 2013

לקראת אפריל הממשמש ובא, הגיע הזמן לבדוק את הקבוצות המקבלות אל חיקן שחקנים שישחקו כמבוטחים לאורך השנה בחברת הביטוח – כשהפעם השחקן עצמו יכול לבחור את חברת הביטוח שלו, ולא להיפך; הצעות המחיר של הפוליסות לביטוח רכב תוצענה עבור אותו פרופיל של נהגים ברכב, והמבוטח רק "קוטף" את ההצעה המתאימה, ולא רק לפי המחיר בלבד; יש לבדוק האם הקבוצה יכולה להציע לו לשחק על המגרש ולקבל תמורה הולמת עבור כספו; אותו מבוטח אמור לחקור אם הפוליסה מתאימה לו לפי דמי השתתפות עצמית ומסגרת הפיצויים שתוענק לו במידה ויהיה תפעול ביטוח בזמן אמת.

להשתמש במחשבון ביטוח חובה משרד האוצר
כדי להיות מעודכנים במחירים שיוצעו עבור אותו שחקן מקבוצות שונות, חשוב לעשות סקר מחירים – והשיטה הרווחת לגבי ביטוח חובה היא להשתמש במחשבון הביטוח. המחשבון הזה מראה מצב מחירים עדכני עבור אותו פרופיל נהגים בכל חברות הביטוח לרכב, אלא אם חברת הביטוח לא מציעה פוליסות ביטוח רכב עבור אותו הפרופיל מסיבה מסוימת (כנראה שלא משתלם).

איך לבחור סוכנות ביטוח לרכב?
בחירת סוכנות הביטוח לרכב מחולקת לשניים – ראשית עורכים סינון ראשוני של חברות הביטוח שמציעות מחיר יקר עבור אותו פרופיל נהגים, ובודקים בפרופילים הזולים יותר או בפרופיל הממוצע אילו תנאים קיימים: מה המחיר שיקריב השחקן כדי לשחק בקבוצה (דמי השתתפות) ואיזה סכום מקסימלי יקבל אילו יקיים את החוזה ביניהם (תקרת ביטוח).

המחירים שיוצעו לו
מדובר בנהגת בת 32, יש בידה רישיון לאורך 14 שנים – אין לה עבר של תביעות ביטוח לאורך שלוש השנים האחרונות אולם נשלל הרישיון פעם אחת באותו טווח הזמן. הפוליסה המשתלמת ביותר לכאורה היא של הכשרה חברה לביטוח 1,383 ₪. מתוך 13 חברות ביטוח רכב שמוכרו את הפוליסות הללו למבוטח, המחיר היקר ביותר הוא 2,832 ₪ של שירביט, חברה לביטוח וממוצע המחירים עומד על 1,702 שקלים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר