ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

האם ביטוח רכב לנשים עולה פחות?

נשים מאז ומתמיד התלוננו על הפלייה בתחומים מסוימים כנגדן. אך דווקא תחום הביטוח עושה הפלייה ועוד אחת לטובה! למה כוונתנו בכך? אם תבררו בין חברות הביטוח השונות, תראו שיש ביטוח רכב לנשים  בלבד. מה שהחל כגימיק של חברות הביטוח הישיר הפך עד מהרה לביטוח מקובל מאוד בקרב כל עולם הביטוח.
 
המקור של ביטוח רכב לנשים
 בשוק כה תחרותי כמו שוק ביטוח רכב, לחברות ביטוח קשה לשרוד ללא המצאות ורעיונות חדשים. כזה היה גם רעיון הביטוח רכב לנשים אשר היה בהתחלה נחלתן של חברות הביטוח הטלפוניות. הללו השתמשו בביטוח זה כהטבה ייחודית בכדי למשוך מבוטחות המהוות קהל נאמן יחסית של מבוטחות וגם כזה אשר בקושי תובע כספים מן הביטוח וזהיר יותר בהשוואה לגברים. אך אז ראו שאר חברות הביטוח כי טוב והחלו להעתיק ולשווק גם הן את רעיון הביטוח לנשים.
 
ביטוח לנשים-תנאים מיוחדים
 אז מהו אותו ביטוח רכב לנשים שאנו כה מהללים? מדובר בביטוח עבור נשים מגילאי 25 ומעלה, כלומר לא מדובר בביטוח שיכול לתפוס על נהגת צעירה או חדשה לצורך העניין, אשר ראשית כל זול יותר ביחס לביטוח רכב רגיל הניתן למשפחה או לגבר שהוא נהג יחיד. שנית, הביטוח כולל מגוון שירותים מיוחדים הכלולים במחיר פוליסת הביטוח כמו שירותי דרך, שירותי החלפת צמיג במקרה של פנצ´ר, שירותי לקיחה למוסך והחזרה ממנו, ועוד. לכל חברת ביטוח יש את ההטבות הקטנות והמיוחדות שלו בהקשר לזה.

זול אבל עדיין יש תחרות
 בשל העובדה שהביטוח עבור נשים נעשה פופולארי, השוק החל להיות תחרותי במיוחד וניתן למצוא כיום מגוון של מחירים נרחב בתחום הזה. לכן, למרות שיש הנחה בעצם הפוליסה עצמה, רצוי לבצע השוואות מחיר בכל מקרה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר