ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב מסחרי ועבודה

כשישנה סיבה להשתמש ברכב לצורכי עבודה - אפילו אם מדובר רק בצורכי ניידות ממקום למקום ולא רק לצורך העמסה ופריקת סחורה, הנטייה היא לפנות לתחום הרכבים המסחריים. רכב מסוג זה בנוי לצורך עבודה אפילו על פי סוג המנוע שלו ויכולותיו המכאניות. רכב מסחרי דומה לרכב פרטי, אולם נדרש רישיון מיוחד לנהיגה בו, ולא רק זאת – יש להשקיע בו ביטוח רכב (לפחות חובה) על פי הגדרתו – רכב מסחרי. גם בקטגוריה זו יש רכבים אמינים יותר או פחות, נתון שגם הוא יכול להשפיע על מחירי ביטוח רכב. 

איך לבחור ביטוח לרכב מסחרי?
ביטוח לרכב מסחרי הוא שם כולל למגוון עצום של אפשרויות ופוליסות, ורצוי לדעת מעט יותר פרטים לעומק – כמו למשל שביטוחים אלו נחלקים לביטוחים בהם הרכבים שוקלים יותר מ- 4 טון, או פחות מ- 4 טון. מכאן ואילך, פשוט משום הרכב הפליסה. רכבים ששוקלים מעל ל- 4 טון יכולים לשלם על הגרסה המצומצמת בלבד. 

ביטוח עבור המזגן
כדי ליצור ביטוח רכב אמין – חשוב לזכור לבטח גם את המזגן, שבאופן רגיל אינו לוקח חלק במכלול התנאים בפוליסה. הביטוח מזגן מעניק תשובות כספיות גם כשהמזגן עלול להתקלקל בימי הקיץ החמים, דווקא שם יש בו שימוש ולא מוותרים עליו כחלק מתנאי העבודה שלכם. 

ביטוח עבור שירותי דרך וגרירה
גם ביטוחי רכב כבדים אלו ביטוחים שאינם כוללים באופן טבעי ביטוח עבור שירותי דרך וגרירה, אלא שיש לעשותו בנפרד. דווקא התוספת הזו לכלי רכב מסחריים משמעותית ביותר – ביחוד משום פער החיסכון שבין נטילת השירותים הללו "בחוץ" ובין נטילת השירותים באמצעות חברת ביטוח רכב. רצוי שלא לקחת סיכון בכך, במיוחד כשמדובר ברכב שהוא חיוני לעבודה השוטפת. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר