ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירים בביטוח הרכב באינטרנט

הבדלים במחירי הביטוח קיימים גם בביטוח חובה וגם בביטוחים הרחבים יותר שחברות הביטוח מציעות ולכן כדאי להקדיש זמן לפני בחירת הביטוח כדי לשקול איזה ביטוח הכי רלוונטי ומתאים לרכב וכיצד ניתן לרכוש פוליסה במחיר הנוח ביותר. במאמר זה נציג את ההבדלים בין פוליסות הביטוח ונציין גם מספר שיטות יעילות להשוואה וחתימה על חוזה משתלם. 

הבדלים בין פוליסות
כל חברה מציבה תנאים ומחירים שונים ובעוד שחברה אחת שמה דגש על רמת הסיכון של נהגים צעירים אחרת ייתכן תוזיל מחירים למי שאינו נוסע בשבת. מחירי הפוליסות מושפעים מגיל הנהג, מהוותק על הכביש מההיסטוריה עם תאונות ושלילת רישיון. כשעוסקים בביטוח רכב  צד ג ובביטוח מקיף יש גם חשיבות לסוג ושנת ייצור הרכב ולכל חברה יש הערכת סיכון שונה ובהתאם גם מחיר ההשתפות שונה. 

האינטרנט ונוחות איסוף מידע
ביטוח חובה מכסה פגיעות גופניות, ביטוח צד ג מעניק כיסוי לנזקים של רכבים אחרים בתאונה וביטוח מקיף מציע כיסוי נזקי רכוש מכל סוג כמעט כולל גניבה, פריצה ועוד. בעזרת רשת האינטרנט ניתן לאסוף מידע על כל אחד מביטוחים אלו, הרשת מאפשרת קבלת הצעות לביטוח רכב וביצוע השוואה. רשת האינטרנט שינתה למעשה את פני ענף הביטוח ואם בעבר הלקוח נאלץ לקבל את חברת הביטוח כמקור היחידי למידע, כיום יש גישה למאגר אינסופי של מידע.  

שיטות להשוואה מקיפה 
לפני התחלת תהליך ההשואה, כדאי להקיע זמן באיסוף מידע על סוגי הביטוחים בעזרת מדריך ביטוח רכב וללמוד על הביטוח המשתלם ביותר לסוג הרכב ובהתאם למאפייני הנהג. לאחר שהחלטנו על סוג הביטוח מומלץ לעשות שימוש בפורומים וברשתות החברתיות כדי לקבל מידע מקצועי על חברות וביטוחים מומלצים, לצמצם את ההתלבטות לארבעה חברות ולפנות אליהם באימייל בבקשה להצעות מחיר. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר