ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דרכים שונות לביצוע השוואת ביטוח חובה

בישראל ישנה חובה להחזיק בביטוח חובה ברכב. לא מספיקה רק פיסת הנייר בתא הכפפות, אלא שיש להיות ערים לעובדה שהתוקף פג משנה לשנה, וכי יש לחדש את הפוליסה עוד לפני תאריך תפוגת התוקף של הפוליסה הקודמת, על מנת שישמר הרצף של השימוש בפוליסה. כך, גם אם מחדשים את הפוליסה כמה שבועות מראש, עדיין אינה נכנסת לתוקף אלא עם סיום התוקף של הפוליסה הנוכחית. פוליסת ביטוח חובה לרכב פרטי חייבת להיות ברכב עצמו, ולא מספיק רק לרכוש אותה ולהחזיק בה בבית – אם כי רצוי לצלם עותק ולהחזיקו במקום אחר מן הרכב.

יש עשרות קמפיינים. במה לבחור?
ביטוח חובה הוא מצרך מבוקש, וכיום, ניתן לדלות לגביו מידע בכל שעות היממה – בין אם מן האינטרנט או בהתקשרות עם מוקד של חברות הביטוח. אלו גם אלו מנהלים קמפיינים שונים של פוליסות מתחרות לביטוח חובה. איך יודעים מהו הקמפיין המוצלח ביותר עבורכם? פשוט מאוד – רק השוואה פשוטה בין שניים – שלושה מקורות ביטוח יכולה להוביל להבהרה.

השוואת ביטוח חובה מתחילה במחשבון ביטוח
מחשבון ביטוח חובה יכול לתרום בעיקר במיון ההצעות מכל חברות הביטוח – ניגשים אל המחיר הזול ביותר ואל שניים המתחרים בו – ומבררים מה טיב השוני שבין המחירים; האם זה נובע מכיוון שמקבלים כיסוי גדול יותר ביחס להשקעה או להיפך, האם משלמים דמי השתתפות עצמית נמוכים יותר או גבוהים או אם הפוליסה הזו מחשיבה נהג בן 22 כנהג צעיר או לא.

אין יכולת להתמקח על המחיר
דווקא בביטוח חובה אין אפשרות להתמקח על מחיר הפוליסה, על פי רוב המחיר שיחושב על ידי הנציגים יהיה כפי שהוא מפורסם במחשבון הביטוח. מכאן, שנותר לבחון את הנתונים שמשתנים בפוליסה לעומק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר