ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

גבול אחריות לביטוח צד ג לרכב

רבים חושבים כי לא משנה מה הנזק אשר יגרם לרכבם, חברת הביטוח תכסה זאת באמצעות ביטוח צד ג´.  למעשה הדבר אינו נכון ותלוי מאוד במה שנקבע בפוליסת הביטוח המקיף לגבי גודל ההשתתפות בנזק, השתתפות עצמית ועוד. מה כל הדברים הללו אומרים ומה עושים כאשר חברת הביטוח לא מוכנה לשאת בנזק גדול?

ביטוח צד ג´-יש לו גבולות
ביטוח צד ג, נועד לבטח את הרכב של הלקוח המבוטח, במקרה של תאונה וגרימת נזק לרכב מצד ג´ כמו גם לרכב של הלקוח עצמו. במקרים רבים מדובר בתאונה קטנה של פגוש בפגוש ואז העלות קטנה ומכוסה ללא בעיה בחברת הביטוח. הבעיה מתחילה אם התרחשה תאונה אשר הנזק בה גדול או מגיע אפילו עד למצב של טוטאל לוס. אז, קיימת חשיבות למה שנחתם בהסכם הביטוח הלו היא פוליסת הביטוח.  הפוליסה תקבע מהו חלקה של חברת הביטוח, ומנגד מה חלקו של המבוטח באחוזי נזק מסוימים. בכל מקרה לא מדובר בכיסוי של 100 אחוז.

כאשר הנזק הוא 50 אחוז אך מדובר בתאונה עם רכב יוקרה
רצה הגורל ויש אנשים בעלי ממון בארצנו. גם הם, למרות מכוניות היוקרה, לעיתים מעורבים בתאונות דרכים במהלכן נגרם נזק להן ולמכונית של הצד הנפגע. גם כאן יש גבול בכמה הביטוח יכסה לכם מהנזק. אם פגעתם אתם ברכב יוקרה שחלפיו יקרים להחריד, חברת הביטוח תשלם בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח שלכם ובהתאם למדיניות הפיצוי שלה.
 
אז איך מבטיחים שחברת הביטוח באמת תשתתף בנזק?
 אם אתם עובדים מול סוכן ביטוח  לא תהיה לכם בעיה להגיע ע"י מעט מקח לאחוזים גבוהים יותר שחברת הביטוח תכסה. בכל אפן זה לא יהיה 90 אחוז מהנזק אלא פחות. אם אתם עובדים מול חברות ביטוח טלפוניות, הרי שאז אין הרבה מקום למקח ונותר רק לבצע סקר שוק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר