ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שירותי דרך בביטוח הרכב

זה עשוי לקרות לכם בדיוק בזמן הכי לא מתאים או במקום הכי לא מתאים, אך זה קורה. תקלות ברכב הם דבר שלעיתים קורה מעצם העובדה שמדובר במכונה. ובכל אופן, גם שזה קורה לעיתים רחוקות זה מעצבן באותה מידה. לא כל שכן שגם אין לכם ביטוח הכולל שירותי דרך ואתם נאלצים חפש גרר בשעה מאוחרת. בדיוק בשל הסצנריו הלא נעים הזה, רבים מעדיפים לשלם קצת יותר ולכלול גם שירותי דרך בביטוח הרכב שלהם.

מהם שירותי דרך?
 שירותי דרך הם שירותים הניתנים לנהג במקרי חירום מכאניים. השירותים קרויים כך כי הם ניתנים על הדרך, היכן שלא תהיו עם הרכב וגדולתם היא שלא צריך להגיע למוסך בכדי לקבל שירות. אפשר להשוות את שירותי הדרך לשירותי עזרה ראשונה.  הם לא הרופא בפני עצמו, אך הם מייצבים את המצב "ומצילים" את הרכב מנזק גדול יותר בעת הצורך. בשירותי דרך נכללים- שירותי גרר, שירותי החלפת צמיג, שירותי החלפת מצבר או סיוע בהתנעת הרכב, טיפול ראשוני בנזילות ושברים במכסה המנוע ועוד. 

 שירותי דרך במסגרת הביטוח
 שירותי דרך נכללים לרוב כסעיף הדורש תשלום נוסף במסגרת ביטוח מקיף. שירותי הדרך אשר מוצעים לכל חבילת ביטוח משתנים במקצת ותלויים באוכלוסיית היעד. למשל בביטוח המיועד לנשים, יכללו בשירותי הדרך גם שירתי פאנצ´ר והחלפת צמיג, שירותי התנעת רכב והחלפת מצבר ובעצם כל סיוע לתקלת רכב שהיא. בעבור קהל יעד מבוגר יותר, ניתנים גם שירותי גרר ולקיחת הרכב למוסך ולטיפולים קבועים במידת הצורך. לנהגים אגב שאינם נשים ואינם מבוגרים, לרוב שירותי הדרך יכללו שרות גרר, ושירותים כמו החלפת מצבר וסיוע בעת תקלות במכסה המנוע. 

השוו מחירים
למרות ששירותי דרך זה דבר חשוב שיכול לסייע המון, מומלץ לעשות השוואה ולבדוק כמה אתם משלמים לביטוח בגין שירותי הדרך הללו. לעיתים תגלו כי מנוי אצל חברת שירותי דרך פרטית יעלה לכם הרבה פחות מהמחיר שתשלמו לביטוח על זה. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר