ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית חודש יולי 2013

מי אמר שקל יותר לשחקניות צעירות בנבחרת ביטוח חובה בישראל? גם נהגות בנות 19 שזה עתה קיבלו את רשיון הנהיגה שלהן ביד עלולות לשלם מכיסן הפרטי או מכיס ההורים סכום אסטרונומי של למעלה מ- 3,000 שקלים, וזה עוד לפני שמישהו העלה על דעתו גם ביטוח מקיף, תוספת תשלום של סכום דומה פחות או יותר. כל חברת ביטוח מעוניינת יותר או פחות באותה נהגת, ואת זה ניתן לקרוא ולשקף מהמחירים. הדרכים השונות להשוואת מחירי ביטוח רכב חובה מתמצות במחשבון ביטוח חובה הממשלתי, אליו מגיעים באמצעות האינטרנט.

פערי המחירים בין חברות הביטוח
בקנה מידה כמו מחירי ביטוח חובה שרק מתחילים ממחיר 3,079 ₪, רצוי להבין מה מעניק הביטוח הזה בעצם – ולמה ישנו פער של 552 שקלים בין פוליסה הזולה ביותר ועד לפוליסה היקרה, לא כולל חברת הפול. יכול להיות שהכול תלוי באין הן תופשות את הנתונים של הנהגת: בת 19 ללא ותק רישיון נהיגה, ללא הרשעות ביטוח או שלילת רישיון, ברכב לשימוש פרטי, מנוע 1,300 סמ"ק ושתי כריות אויר. 

מחירי הביטוח ליולי 2013
כחודש לפני יולי 2013 ניתן למצוא באופן גורף מה יהיה מחיר הפוליסה. ניתן לסכם רכישה כבר במועד זה, והפוליסה תיכנס לתוקף מיד בתחילת יולי – או בזמן שנקבע מראש. המחיר מתחיל מביטוח נהג צעיר וחדש של חברת מגדל שיתומחר ב- 3,079 ₪ והביטוח הבא לאחריו יהיה יקר יותר ב- 199 ₪ עד לששת חברות הביטוח שמציעות מחיר פוליסה של 3,631 ₪. 

בשנה הבאה..
ניתן לחזות פחות או יותר את מגמת המחירים בביטוח רכב עבור אותה נהגת שעדיין צעירה וחדשה, אולם מחזיקה ברישיון מזה שנה – שנתיים, ללא הרשעות ביטוח או שלילות רישיון. במקרה זה, תהיה ירידה דראסטית כנראה במחיר, שתקרה בעיקר אילו יהיה עבר ביטוחי לנהגת – כלומר תהיה בעלת פוליסה לאורך התקופה שחלפה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר