ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סטודנט? מגיע לך ביטוח רכב זול יותר

לסטודנטים ישנן הטבות והקלות ממקורות שונים, כדי להקל עליהם את יומם, ולאפשר להם נוחות ואיכות חיים – על אף שהכנסותיהם נחשבות למועטות בדרך כלל. סטודנטים הם קהל יעד קולקטיבי שמאפשר את ההנחות הללו, הם עונים לפרופיל מסוים של לקוחות – ועסקים רבים משתמשים בכך כדי להציע שורת מבצעים ומחירים נמוכים יותר מלכתחילה, כדי שהסטודנט יקח בחשבון שיש לו אפשרות פיננסית להצטרף לשירות זה או אחר, ובכך להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. כך זה גם בביטוח רכב. חברות הביטוח באות לקראת סטודנטים, ואלו אינם מוותרים על שימוש בכלי רכב. 

סטודנטים הם בני כל הגילאים
למרות שגילאי הסטודנטים הממוצעים נעים בין 20-35, עדיין יש מי שנרשם ללימודים אקדמיים לפני או אחרי סף הגילאים הללו. עדיין, להנחה מאת חברת הביטוח יזכה כל סטודנט שיש לו זכות חוקית להחזיק ברישיון נהיגה. ביטוח רכב לסטודנטים הוא אמנם ביטוח רכב קולקטיבי וזול יחסית, אולם עדיין ישנם פרמטרים על פיהם בוחנים את המחיר מחדש והוא עובר שינוי קל.

שימוש ברכבי סטודנטים
למעט גיחות בסופי שבוע למקומות בילוי וטיולים, סטודנטים במהלך השבוע בדרך כלל נוסעים נסיעות קצרות וחונים במקומות מוסדרים, ועל כן הסיכוי לסיכון מסוים שיקרה לרכב פוחת. על מנת לענות על תנאי הביטוח – חשוב שהרכב לא יהיה ישן מדי, או למשל שלסטודנט לא תהיינה הרשעות בתביעות ביטוח או שלילות רישיון קודמות לאורך 3 השנים שלפני עשיית הפוליסה.

איך להוזיל עוד?
ישנם סטודנטים שאינם נזקקים לביטוח רכב לסופי שבוע, כיוון שהם אינם משתמשים ברכב – לדוגמה, מטעמי דת. סיבות אלו עשויות להוזיל אפילו עוד את מחיר הפוליסה לביטוח רכב – בתנאי שלא משתמשים ברכב כל עוד הביטוח אינו בתוקף. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר