ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב האם יש הבדל בין לקוח חדש ללקוח ותיק

רבים טוענים ש"הותק עושה את שלו" גם כשמדובר בלקוח ותיק של חברת הביטוח. יש תנאים מועדפים, מחירים נוחים. האמנם? אם מי שמחדש את הפוליסה שלו לרכב – את כל החבילה, צריך לעשות השוואת מחירים ממילא. אז איך נכנסת לפה ההנחה של הותק? חברת הביטוח מעוניינת לדעת מה הותק של המבוטח בחברות הביטוח כמבוטח ישיר, כלומר כבעל הפוליסה ולא נהג קבוע נלווה, כיוון שאז ישנו רישום מסוים של נתונים הנדרשים לתמחור הפוליסה. אם אין עבר ביטוחי של לפחות שלוש שנים לאחור, הפוליסה תתייקר אוטומטית.

מספיקות שלוש שנות ביטוח
אין צורך להיות מבוטחים באותה חברת ביטוח שלוש שנים על מנת שחברת הביטוח תוכל לדעת מהו עברו הביטוחי של המבוטח; חשוב שיהיה ביטוח מאותו הסוג לאורך שלוש שנים לאחור. לחברות הביטוח ישנו מאגר נתונים – גם לגבי הצעות המחיר שנתקבלו מהחברות המתחרות. באופן גורף, מי שאין לו שלילות רישיון או הרשעות בתביעות ביטוח, המחיר לפוליסה אמור להיות זול יחסית.

הנחה למחדשים באותה חברת ביטוח
ישנה הנחה מסוימת ברמה של כמה אחוזים בלבד למי שמחדש את הפוליסה באותה חברת הביטוח רכב– ולא באופן אוטומטי כי לא ניתן לחדש באופן אוטומטי ללא הסכמת המבוטח. הנחה זו מתבטאת בדרך כלל בכמה עשרות עד מאות שקלים בפוליסה, וניתן לדרוש להשאיר את התנאים הקודמים, במידה וחברת הביטוח עדיין מבטחת בהם.

ההנחה – משפיעה על כלל מחיר הפוליסה
הנחה זו תשפיע על כלל המחיר של הפוליסה, ולכן יש לה משקל של ממש. בזמן שאתם מתקשרים לחברת הביטוח הקודמת שלכם, סביר להניח שהנציגים יציגו את אפשרותכם להשאר בחברה ולגרוף הנחה נוספת, כדי לשמר אתכם כלקוחות מבוטחים. מה שנותר, הוא לברר מה יהיה בסופו של דבר המחיר הסופי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר