ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנהג צעיר יקר יותר מביטוח לנהג וותיק?

ככל שעולים עם הגיל, נראה שלפחות המחיר משתבח בביטוח רכב. לא רק שככל שעולים בקבוצות הגיל עם העשורים המחיר לפוליסת ביטוח רכב הולך ומתכווץ, אלא שנהגים חדשים כמו גם נהגים צעירים – ובעיקר צעירים – זוכים למחירים גבוהים של פוליסות הביטוח, על כל שלושת הפוליסות האפשריות לביטוח רכב. העניין הוא שאם כבר חברות הביטוח מעניקות כיסויים עבור תאונות דרכים, הן מעדיפות לייקר את הפוליסות אצל מי שסטטיסטית עלול לתבוע אותן במהלך שנת הביטוח. וכך גם עם ביטוח רכב לנהגים צעירים, שאפילו שאין להם עבר של תאונה מחויבים למחיר.

סיבות לייקור מחיר ביטוח רכב לנהג צעיר
הסיבה הראשונה לייקור הפוליסה באופן "עיוור" מבלי להתחשב בהיסטוריית הנהג, היא שאין לו למעשה היסטוריה ביטוחית שמעידה על אופי נהיגתו, לכן מלכתחילה המחיר של הפוליסה יהיה יקר יותר כדי לכסות את הסיכון. בנוסף, הסטטיסטיקה הגורפת מספרת שנהגים בין הגילאים 17-24 ובעיקר בין 17-21 הם אלו שמעורבים יותר בתאונות קטלניות.

מה זה ביטוח נהג צעיר?
ביטוח נהג צעיר הוא הפוליסה שכל נהג בין הגילאים 17-21 חייב לעשות, ובמקצת מחברות הביטוח גם בני 21-24. בביטוח הזה חל ייקור בתקרת הפוליסה וכן בתשלום לדמי הפוליסה עצמה. אם לא די בכך, הרי שגם אילו יאלץ להפעיל את הפוליסה ישלם יותר דמי השתתפות עצמית, אולם מי שעדיין לא חווה זאת בפעם הראשונה ודאי עדיין לא נרתע ממחירי הפוליסות הללו שמשולמות עדיין על ידי ההורים.

איך ניתן להוזיל את הפוליסה הזו?
חשוב לשמור על עבר נקי מהרשעות ביטוח ומתאונות דרכים, כמו גם משלילות רישיון נהיגה. בעתיד, נהגים שנוסעים פחות קילומטרים יקבלו הקלה במחיר הביטוח, ומי שלא משתמש באופן  קבוע ועקבי ברכב יום או יותר בשבוע, יכול להודיע על כך לחברת הביטוח. 
 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר