ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איפה משווים מחירים לפני רכישת ביטוח רכב?

ניתן לחלק את ההוצאות הכספיות השנתיות להוצאות שוטפות ולהוצאות הקבועות, אולם גם לגבי מחירי של הוצאות קבועות ישנן רגולציות ושינויים; אמנם אלו שינויים של כמה עשרות או מאות שקלים לשנה שנפרסים על פני חודשי תשלומים רבים לפי בחירה, אולם עדיין אם ניתן לשלם פחות, אז למה לא לעשות כן, ואולי אפילו לקבל יותר? כדי להשיג עסקת ביטוח משתלמת יש להשוות מחירים. השוואת מחירים על סמך מחיר סופי בלד אינה מספקת, אלא שנדרשת תוכנית מחקר קצרה, ולעומק. 

השוואת מחירי ביטוח חובה
כלי רכב מכל סוג ובעלי לוחית משרד הרישוי מחויבים לביטוח חובה על פי חוק. בכל שנה כשנה יש לערוך השוואת מחירים לביטוח זה – ניתן לבדוק את המחיר הסופי כפי שיציעו נציגי החברות באמצעות מחשבון ביטוח חובה באתר האינטרנט הממשלתי. המחשבון יראה את המחיר הסופי ולא יסביר מה השוני בין החזרי הכספים לגבי כל סעיף ביטוח. 

השוואת מחירי ביטוח מקיף 
בביטוח מקיף, אפשר לומר שיודעים בעיקר מהו המחיר ההתחלתי, אולם המחיר הסופי אינו באמת ידוע עד שסוגרים עסקה. הכול תלוי בתמחור של חברת הביטוח עבור אותם מאפייני נהג, וכן בסוג ובכמות התוספות לביטוח שהמבוטח יוסיף. באופן עקרוני קיים ביטוח סטנדרטי שאינו מציע שירותים נוספים, וישנן פוליסות שאמנם מורחבות אולם מציעות חיסכון יחסי בזמן תביעה – כמו למשל בביטוח שירותי דרך וגרירה.

להשוות ביטוח מקיף וצד ג´
ההשוואה של ביטוח מקיף וצד שלישי תיערך תוך השארת פרטי התקשרות באחד מאתרי ההשוואות בביטוח, כאשר אחדים מנציגי הביטוח לרכב מתקשרים ללקוחות כדי להעניק הצעת מחיר מייצגת. ניתן להתמקח על המחיר תוך הצגת ההצעה של החברה המקבילה. רצוי לערוך רישום קצר של מה שמקבלים תמורת דמי ההשתתפות. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר