ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כך תמצאו ביטוח רכב משתלם


לכל קהל יעד ישנו מחיר פוליסת רכב שונה. על בסיס נתונים הקשורים לנהג ולכלי הרכב שלו, ניתן למצוא שלל מחירי ביטוח שונים המתייחסים לסיכוי של המבוטח לתבוע את חברת הביטוח על פי הנתונים הללו. לדוגמה, מי שההיסטוריה שלו מראה כי בשלוש השנים האחרונות נשלל ממנו רישיון הנהיגה או שנמצא אשם בתאונת כלי רכב, הרי שהמחיר של הפוליסה יתייקר בעבורו יותר; גם משום שחברות הביטוח מעוניינות לכסות את הסבסוד שלהן באופן מסוים, גם כדי להגביר רמת רתיעה להפעלת פוליסת הביטוח וגם משום שלעתים חברות הביטוח לא מעוניינות לבטח את אותו מבוטח. 

תמחור מותאם
המחיר בפוליסות הביטוח מותאם ללקוח, כלומר – הוא יותאם על פי נתוניו של המבוטח. הנתונים של המבוטח ושל הרכב יוצרים פרופיל של מבוטח, ועל פי פרופיל זה המחירים יותאמו. ניתן להוסיף גם תנאים נוספים בביטוח, והמשמעות היא תשלום נוסף על הפוליסה, אולם החיסכון בגין תשלום סכום הפיצויים עשוי לחסוך כספים רבים. 

למצוא חברת ביטוח 
למעשה, מרבית חברות הביטוח לרכב שנמצאות כיום במשק מציעות גב כלכלי חזק ללקוח,אלא אם ישנו מצב של סכנת פשיטת רגל לחברה. השיטה הישירה מבטיחה פחות מתווכים וגורמים שנהנים מן העסקה, ולכן את חברת הביטוח תוכלו למצוא גם לבד. מציאת חברת הביטוח תיעשה כדלהלן: לביטוח חובה יש לברר דרך מחשבון ביטוח חובה, ולביטוחי הרכוש יש להשאיר פרטי התקשרות.

לוודא מה דמי השתתפות תמורת החזרים
יש לעמוד על דמי ההשתתפות שנכונים לבחירת כל סעיף וסעיף בפוליסה, ואל מולם – מהי תקרת הביטוח שיכולה להיות מובטחת למבוטח. רק כך אפשר לעמוד על ההבדלים ועל הכדאיות של עריכת הפוליסה בחברת הביטוח הנתונה, בנוסף לתנאי תשלום נוחים ולאפשרות הטיפול בתביעות. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר