ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מגדל

מגדל חברה לביטוח הינה אחת מחברת הביטוח הגדולות והמשמעותיות ביותר בישראל. שנים של עשייה בתחום ממצבות אותה בראש הפרמידה ומאפשרות לה להוביל את התחום בכל התחומים. החברה מפעילה בנוסף את איחוד ישיר אשר מספקת ביטוח ישיר לצרכן כחלק מהשינויים שעבר ענף הביטוח בארץ בשנים האחרונות. מגדל הצליחה לבסס את עצמה גם בתחומי הפיננסים והכספים, בין היתר עם קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שצברו אוהדים רבים שנאמנים למותג ללא הפסק.

מגדל חברה לביטוח מציעה כמובן פוליסות ביטוח רכב שונות  כגון: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. הפוליסות שלהן נחשבות לבטוחות מאוד ובעלות תנאים מצויינים למבוטחים. מגדל הוכיחה פעם אחר פעם שאכן מדובר בקבוצה מאוד רצינית שעומדת על הרגליים ומספקת את ההגנה המתבקשת בעת מצב של אירוע ביטוחי. מגדל גם מספקת תנאים מצויינים למבוטחים כגון: מחלקת תביעות טובה, שירות לקוחות טוב ונציגי שירות אמינים.

אנו ממליצים לכם לשקול רכישה של פוליסת ביטוח רכב מבית מגדל, כמובן שעליכם לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב לפני שתרכשו את הביטוח, גם אם מדובר בביטוח מגדל, הרי כיום כל רכב מתומחר בצורה שונה, כך שאולי תאלצו לשלם מחירי ביטוח רכב יקרים יותר ממה שיכולתם לשלם במקום אחר. במידה ואתם רוצים לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב אונליין, תוכלו לקבל מאיתנו שירות כזה שיאפשר לכם למצוא את אותן החברות שיספקו את המחיר הכי זול ובתנאים הכי טובים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר