ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

אלטרנטיביות לביטוח רכב

בישראל של היום, הצרכן מחפש את מה שהוא רוצה כך שהוא יגיע אליו במהירות ובמחיר זול, וכך גם נוהגים נהגים בישראל אשר רוצים לרכוש ביטוח רכב במחיר זול, ללא כל צורך בהתנהלות ארוכה עם מסמכים, ניירות וכדומה. על מנת לעקוף את כל התסבוכת הזו יכולים הנהגים להיכנס לאתרים אשר מציעים השוואת מחירים שם כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את הפרטים פעם אחת ואלו נשלחים למספר חברות ביטוח שונות אשר חוזרות ללקוח עם הצעות מחיר אטרקטיביות. היתרון ברור, לא צריך לחזור על הפרטים שוב ושוב.

ללכת על בטוח
מאידך, למרות היתרונות הרבים שיש לאתרי השוואות מחירים, לא תמיד ניתן לדעת לאילו חברות ביטוח הם שולחים את הפרטים שלכם, כך שיש סיכוי טוב שאלו אשר יחזרו אליכם יהיו דווקא סוכני ביטוח אשר עובדים עם חברות קטנות או לא מוכרות, כאלו אשר במציאות של היום, עדיף להתחמק כמו מאש בוערת. במקרים כאלו אכן יהיה עדיף להרים את הטלפון, להתקשר לחברות הגדולות ובלרר בעצמכם אודות כל הפרטים הרולוונטים.

אי אפשר להתחמק מכך
ביטוח לרכב הינו כבר מזמן לא בגדר מותרות, ובפרט אם מדברים על ביטוח חובה לרכב, ביטוח אשר חייבים לעשות על פי חוק כל עד יש ברשותכם רכב מנועי. ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף הם אומנם לא בגדר חובה אך פוטנציאל הנזק שהם מכסים הוא משהו שאסור להתעלם ממנו. אז מה כדאי לעשות, ביטוח מקיף או ג´? זה כבר אתם תחליטו, שכן ביטוח ג´ מעניק רק כיסוי כנגד הרכב שפגעתם בו, כך שאם ברשותכם רכב זול, ביטוח זה יתאים לכם מאוד, בעוד שביטוח מקיף מציע כיסוי כולל גם כנגד גניבות.

ביטוח רכב משתלם
כיום, מציאת ביטוח לרכב שלכם עשויה להיות פשוטה וקלילה בעזרת אתרי השוואת המחירים ברשת, על ידי השארת פרטכם האישיים תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר ממיטב חברות הביטוח בישראל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר