ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכב השוואה

הצרכן הישראלי אינו אוהב לרדוף אחר המוכרים,הוא מעדיף להתמקח על המחיר ולהיות בעמדת כוח – עמדת השליטה, הבחירה. הוא יכול לבחור בכמה חברות ביטוח בו זמנית, זו שתציע לו את המחיר הטוב והמשתלם ביותר עבור שלושת סוגי הפוליסות בביטוח רכב. בביטוח חובה, אפשר לפחות לראות את הדירוג באתר של המחשבון ביטוח רכב, לאחר הזנת פרטים למחשב במסך מקוון מקבלים תמונה עדכנית ומלאה של מחירי ביטוח חובה, וזו התמונה שתתקבל גם לאחר בירור טלפוני בכל חברות הביטוח. כשמדובר בביטוח מקיף, מכורח העניין המחירים משתנים וניתן להתמקח עליהם וכן להשוות – על מה משלמים יותר או פחות.

על מה משלמים בביטוח מקיף?
תשלום על ביטוח מקיף יכיל סעיפים סטנדרטיים לצד הרחבות בביטוח. על כן, המחיר הזול ביותר באופן תיאורטי שניתן לקבל על ביטוח מקיף לרכב הוא תשלום על פוליסה בסיסית בלבד, המעניקה את הכיסוי המינימלי. בין השאר מדובר על סעיפי כיסוי על גניבת רכב, חבלה ברכב בזדון, תאונת דרכים, נזקי טבע ושריפה.

התנאים בביטוח רכב מקיף 
מלבד תנאים של חברת הביטוח שהחוק מגבה, כמו שעל הנהג לנהוג על פי חוק – לא שתוי וולא תחת השפעת סמים, כשנהג כחוק ולא עשה עבירת תעבורה שהיה בידו ביטוח רכב תקף – ובייחוד ביטוח חובה. מבחינת תנאי הכיסוי, בזמן הקראתם על ידי הנציג, המבוטח יקשיב לגבי המחירים והתנאים שניתנים לו וישווה ביניהם בכל חברת ביטוח.
 
איך בוחרים ביטוח רכב בצורה הטובה ביותר?
על מנת לבחור ביטוח רכב ולא להיות מוצץ מהצעות ביטוח מכל החברות (ישנן קרוב ל-20 חברות ביטוח), רצוי להזין פרטי התקשרות באתר האינטרנט ולהמתין להתקשרות נציג. היות וחוזר מספר נציגים בודדים,  כבר נחסכה הטרחה להתמודד עם כל חברת ביטוח, אלא רק עם הנבחרות ביניהן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר