ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה מחיר ביטוח חובה לרכב?

כאשר אנו רוכשים רכב, בין אם ישן או חדש, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לרכוש ביטוח חובה לרכב, שכן ביטוח חובה הוא ביטוח שמחוייב על פי חוק שיהיה בנמצא ובתוקף אצל כל בעל רכב מנועי. דבר זה יוצר מצב שבוא הביטוח חובה נהפך לביטוח החשוב מבין ה-3 הקיימים (ביטוח מקיף וצד ג´). 

מה מעניק ביטוח חובה?
הסיבה לכך שביטוח חובה נחשב לביטוח החשוב מכולם ולכך שהוא בעצם מקובע בחוק הוא שהוא מעניק כיסוי כנגד פגיעות גוף ונפש לאנשים שנפגעו בתאונת דרכים, ואין זה משנה אם הם הנהג הפוגע, הנהג הנפגע, נוסעים ברכב או סתם עוברי אורח. הכיסוי כולל בתוכו את ההעברה לבית החולים, עלות הטיפול, הפסד של ימי עבודה, הפסד של פוטנציאל השתכרות (אם יש), טיפולים רפואיים, תרופות, שיקום וכדומה.

איך מחיר הפוליסה נקבע?
ישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על מחיר הפוליסה למבוטח, ביניהם: גיל המבוטח, וותק על הכביש, היסטוריה של תאונות או תביעות כנגד חברות ביטוח בעבר, סוג הרכב, גודל נפח מנוע, דגם, שנים על הכביש, וכו´. כל אלו ועוד משפיעים רבות על גובה הפוליסה שאותה יצטרך המבוטח לשלם, כאשר השיקול לכך הוא כלכלי נטו מצד חברות הביטוח, אשר בעזרת קריטריונים אלו, קובעים מהו הסיכוי שהנהג ישתתף בתאונה עתידית, כאשר העדיפות היא לנהגים בעלי סיכוי נמוך ככל האפשר.

ביטוח חובה יש לרכוש רק לאחר סקר שוק
כמו כל דבר שרוצים לקנות, חשוב לעשות סקר השוואת מחירים לפני שהולכים לרכוש את המוצר, כאשר בסקר עצמו בודקים יותר מאשר רק את מחיר המוצר, אלא ניתן כך גם לגלות אודות שירות הלקוחות של החברה, הטבות נוספות וכדומה. כך בעצם, נוכל לבחור את העסקה המשתלמת ביותר שלנו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר