ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב וכיצד להגן מפני תאונות

מחירי פוליסות חברת הביטוח נקבעות על פי רמת הסיכון שחברת הביטוח לוקחת על עצמה כאשר היא באה לבטח כלי רכב כלשהוא. יש מספר רב של פרמטרים אשר אותם יש לקחת בחשבון. פרמטרים אלו הם כאלו שקשורים למידת הסיכון של רכב להיות מעורב בתאונת דרכים ובמידה וכן יהיה מעורב בתאונת דרכים מה הסיכוי לפגיעה גופנית ובאיזו רמה. כאשר מדובר על פולסית ביטוח מקיף העניין מעט שונה  מכיוון שבביטוחים אלו יש להתחשב גם בסיכון כי הרכב יגנב או יפרץ.

ביטוח מפני תאונות דרכים
רוב תאונות הדרכים נגרמות בשל תקלות אנוש כמו נהיגה בלתי אחראית, לא זהירה או רשלנית. לרוב מי שאחראי על תאונות הדרכים הוא הנהג עצמו ולא שום אדם אחר. אולם, קיימים מצבים מסוימים בהם מערכות שונות שמותקנות ברכב שעשויות למנוע תאונות גם אצל נהגים פחות מנוסים וזהירים. כיום יש מספר רב של חברות שמשווקות מוצרים שונים שנועדו להפחית את הסיכויים לתאונות דרכים.

המערכות השונות
מרבית המערכות הללו שמונעות ומזהות נהיגה לא זהירה הן מערכות אשר נוטלות שליטה על הרכב במצבים של איבוד שליטה על ידי הנהג. ישנם שני מוקדים עיקריים להעברת השליטה למחשב המכונית. מערכת ההגה ומערכת הבלמים. כיום מרבית המערכות פועלות בתחום הבלמים, כאשר המחשב מזהה מצב של חירום כמו נעילת בלמים, בלימת חירום וכדומה הוא נוטל שליטה על המצב ומבצע תיקונים על אופן הבלימה. כאשר מדובר על מערכות שייעודן הוא ההגה המחשב יבצע תיקונים בהיגוי על מנת להשיב את השליטה לנהג.

הגנה מפני פגיעה
מלבד המערכות אשר מטרתן למנוע תאונות כלי הרכב החדישים מצוידים גם במערכות שונות אשר ייעודן הוא למזער את הנזק מהתאונה. בין האמצעים הללו אפשר למנות, חגורות בטיחות אשר מזהות סכנה, משענות צוואר, כריות אוויר במושבים הקדמים והאחוריים ועוד. לסיכום, כיום יש מספר רב של אביזרים שנועדו לההקל נזק כתוצאה מתאונה ועל כן יש לבחון זאת היטב לפני רכישת רכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר