ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חובת הצגת פרטים בעת רכישת ביטוח רכב

חברות הביטוח לרכב דורשות מן המבוטחים שלהן לפעול על פי החוק, אחרת הפוליסה של ביטוח הרכב לא  תוכל להעניק כיסוי, כפי שמוסכם בחוזה הפוליסה מראש. יתר על כן, כדי לקבל את הכיסוי המתאים, יש להצהיר על כל הפרטים של המעורבים בפוליסה – גם אם מצטרף נהג צעיר לנהיגה ברכב, או נהג חדש, נהג שיש לו הרשעות קודמות בתביעות ביטוח ועוד. אי הצהרה על הפרטים הללו נחשבת להעלמת המידע, כלומר לעבירה על פי החוק. גם הצגת פרטים לא מדויקים נחשבת לעבירה על חוק שמונעת מחברת הביטוח לרקום למבוטח את הביטוח שיתאים לו.

על הצהרה בטלפון מול נציג
כיום, אין צורך לחתום על טפסים רבים כדי לרכוש את הפוליסה בביטוח. חברות הביטוח מצויות בתחרות כה קשה ועל אותו קהל יעד בדרך כלל, כך שנוח גם להסתפק בהסכמה שבעל פי, כפי שהחוק מתיר זאת, גם באמצעות שיחת טלפון מוקלטת ומתועדת בה הנציג מקריא את הסעיפים בביטוח והמבוטח מסכים.

היסטוריה של הרכב
לא רק ההיסטוריה של הנהגים משנה, אלא גם ההיסטוריה של הרכב. רכבים שעברו תאונות דרכים רבות ושופצו לא מעט, עלולים להיות מפגע בטיחותי עבור הנהגים בהם, וגם גורם לעליה במחיר אצל חברת הביטוח. מי שלא מצהיר על כך, יחשב כמעלים ממנה פרטים.

האם זו רשלנות או רמאות?
במידה שהתיק מגיע לבית המשפט, נעשה בירור בין אם הדבר נעשה בתום לב או אם לאו. בדרך כלל, חובת ההוכחה תחול על המבוטח. בית המשפט ינהג בהתאם; כל מקרה נידון לגופו, ויש צורך בגיבוי של עורך דין תעבורה ממולח כדי להשען על פסקי דין תקדימיים תוך הצגת הראיות, ולייצר סתירה לטענה של חברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר