ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

להפעיל את ביטוח הרכב

כשאנו עושים ביטוח רכב , המטרה היא לרוב לא להגיע למצב שמפעילים אותו. אין אנו רוצים להתמודד עם סיטואציה שהרכב שלנו נגנב, או להיות חלק מתאונת דרכים חלילה, אשר תצריך תיקון שלך הרכב, ולעיתים גם תגרום נזק פיזי, מבלי להזכיר את עוגמת הנפש הכרוכה בפרוצדורה.
אם בכל זאת נתקלתם באחת מהסיטואציות המדוברות, כדאי לדעת כיצד תפעילו את ביטוח הרכב. בזמן תאונה, במקרה של גניבה, או אם גיליתם נזק מסוים שהתרחש כשלא הייתם בקרבת מקום. אז איך נוהגים בכל אחד מהמקרים? וכיצד נפעיל את הפוליסה?

תאונת דרכים או גניבה
אם עברתם תאונה עם רכבכם, קודם כל החליפו פרטים. לאחר מכן לכו להגיש תלונה במשטרה. אם יש נפגעים, הזמינו אמבולנס. לאחר מכן, פנו לחברת הביטוח שבה אתם מבוטחים, או לסוכן הביטוח שאצלו עשיתם את הפוליסה, ומסרו לו את הפרטים שלקחתם מהנהג שהיה מעורב איתכם בתאונה, כגון: שם הנהג, מספר הפוליסה והחברה בה הוא מבוטח, שם בעל הרכב, מספר רכב והדגם, ואם ישנם עדים, אז גם פרטיהם וגם פרטי השוטרים שהגיעו לזירה. במקרה של גניבה, קודם כל פנו למשטרה והגישו תלונה, בדרך גם עדכנו את חברת הביטוח כי הרכב נגנב.

למי פונים
כאמור, אם ברצונכם להפעיל את פוליסת הביטוח, התקשרו לסוכן והוא כבר אמור לעשות עבורכם את רוב העבודה. עדיף שזה יקרה כמה שיותר קרוב לזמן התאונה/גניבה, רצוי במיידי. אם מדובר בתאונה, אתם צריכים להביא שמאי שיעריך את מידת הנזק שנגרמה לכם. בדרך כלל יש רשימת שמאים הפרוסים ברחבי הארץ אשר עובדים עם חברת הביטוח שלכם, הסוכן יפנה אתכם לאחד מהם.

כדאי לדעת, כי חברות הביטוח מפעילות חוקרים פרטיים המיומנים בביצוע חקירות ביטוח לבדיקה שלא  נעשתה כל הונאה מצד המבוטחים. איסוף מידע מקדים וגיבוש כלל הפרטים הנדרשים, יכול לסייע במימוש התביעה בהקדם האפשרי.


אשם או לא אשם
אם עשיתם תאונה, ישנה חשיבות לאם אתם אשמים או לא. אם אתם אשמים, עדיף לעיתים לבדוק מה הנזק שנגרם ואם הוא עולה על מחיר ההשתפות העצמית. אם אינכם אשמים, עדיף לתבוע את הביטוח של הנהג הפוגע בכדי שישא בנזקים שנגרמו לרכב, כולל הוצאות נלוות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר