ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב- מה מחירו, ואיך מוזילים?

רכישת רכב חדש או מיד שניה פירושו – החובה לדאוג לביטוח חובה. לאחר מכן, עולה החלטה גם בנושא ביטוח מקיף – אם יש בו צורך. החוק במדינת ישראל מחייב את קיומה של פוליסת ביטוח חובה בתוקף, המכסה את המאפיינים של הנהגים הקבועים ברכב וכן את המאפיינים של רכב עצמו שכלול בפוליסה – לרבות קילומטראז´ שעשה, מערכות מיגון ויציבות על הכביש ועוד. את הביטוח מתמחרים על פי פרמטרים קבועים, וכך ניתן להשוות בין המחירים של חברות הביטוח. את התוצאות של ההשוואה ניתן לבדוק במחשבון ביטוח חובה.

איך יודעים מה המחיר בביטוח חובה?
ניתן לבדוק אונליין את המחיר לביטוח חובה לרכב באמצעות מחשבון ביטוח חובה שישנו באתר הממשלתי של משרד האוצר. הוא נגיש בכל מנועי החיפוש באינטרנט, ויכול להראות לאחר הזנת פרטים של הנהגים הקבועים ברכב ונתונים של הרכב עצמו את המחיר הסופי. כדי לברר לעומק מה המחיר כולל, יש ליצור קשר עם חברות הביטוח.

איך להשיג פוליסת ביטוח משתלמת?
כדי להשיג פוליסות ביטוח חובה משתלמות, חשוב לחקור לעומק מה בונה את המחיר. המרכיבים שחשוב להשוות הם – דמי ההשתתפות העצמית ותקרת הביטוח. כשדמי ההשתתפות העצמית נמוכים, תקרת הביטוח גבוהה ומחיר הפוליסה זול ביותר, אזיי מדובר כנראה על הפוליסה המשתלמת מבין המבחר.

איך להוזיל את המחיר?
הוזלת מחיר יכולה להיעשות בשלל שיטות. אילו זה רכב שני, אם מצטרפים לביטוח רכב קולקטיבי, כאשר מצהירים שישנו משתמש יחיד ברכב או שהרכב משמש להסעת ילדים (שכן אז ננקטת משנה זהירות), כשישנו מיגון לרכב כמו למשל עלוקה, קודנית, מערכת התראה ואזעקה ועוד. ניתן לזכות במחיר זול יותר במעבר בין חברות הביטוח כשישנו גם מסמך של היעדר תביעות ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר