ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הצעות לביטוח רכב לגלאי 50+

העליה עם הגיל עושה טוב לפחות ככל שזה נראה על נייר הפוליסות של חברות הביטוח. בני חמישים פלוס זוכים לקבל הצעות מחיר זולות באופן יחסי בביטוחי רכב, וכן אפשרות להטבות מיוחדות. היות שהתמחור בחברות הביטוח נערך על פי רמת הסיכון של המבוטחים יחדיו באותו הרכב, מחיר בסיסי של הפוליסה יתחיל ממחיר נמוך, וממנו ניתן להאמיר הלאה. מלבד תוספות ביטוח שיבחר המבוטח, יכול להיות שיקבל עוד הטבות בנוסח שירותי VIP מסוימים.

מה הסיבה למחיר הזול?
בני 50+ נמצאים בטווח גילאים שבו פורשים ממעגל העבודה, יותר נהגים נוסעים פחות על פני הכבישים, ובשעות יחסית נוחות, לא שעות עומס המיוחסות לתאונות. כשמצרפים לזאת נהיגה שהיא איטית ונינוחה – ובכך יותר בטוחה - המשמעות היא שישנו סיכון קטן יותר למעורבות בתאונת דרכים. בנוסף, מדובר בדרך כלל על אנשים שנוטים לבחור רכב בטוח יותר ובטיחותי, יציב על הכביש ושיש בו את כל מערכות המיגון הנדרשות.

הניסיון מדבר
אין מתחרה לניסיון; נהגים שיש להם ניסיון רב יותר על הכביש יכולים אמנם לצבור הרשעות בביטוח – ואז להמנע ממחיר טוב וזול, או לייצר את היישום המוצלח יותר של הניסיון – להיות חכמים, להמנע מתאונות דרכים ולנהוג נכון, כפי שמצופה. מתוך כך, חברות הביטוח מייצרות ביטוחים שהוגדרו מראש לאנשים מגיל 50 – זכותם במקומה מונחת.

ביטוח מקיף לבני 50+
ההטבות האפשריות יכולות להיות יצירתיות ומגוונות; זה יכול להיות שירות הגשת הרכב לטסט על ידי נציג שירות של חברת הביטוח או לקיחת הרכב למוסך שנקבע על ידי המבוטח מראש – אין צורך שיהיה זה מוסך בהסדר או מוסך מורשה לצורך העניין. בנוסף ישנה אפשרות לביטוח מפתחות לרכב שהלכו לאיבוד ותשלום לפורץ לרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר