ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

קבלת כסף מהביטוח לאחר תאונה

ברבים מן המקרים, מבוטחים רבים אינם יודעים כיצד לפעול במקרה של תאונה או למעשה בעת הצורך להפעיל את פוליסת ביטוח מקיף לרכב  שלהם. ובכן, יש בירוקרטיה שלמה מאחורי הנושא, אבל בכתבה זו ננסה להסביר בקצרה כיצד ההליך מתבצע.

קרתה תאונה- מה עושים?
ראשית כל, קחו פרטים עם הצד השני שעשיתם איתו את התאונה. זה חשוב משום שאם חברת הביטוח מוציאה כסף על תיקון כלשהו, היא צריכה לדעת עם מי ומה להתחשבן. לאחר שדיווחתם לחברת הביטוח על התאונה תוך 24 שעות מרגע שהיא קרתה, תצטרכו להכניס את הרכב לתיקון.  לפני שהתיקון נעשה, יש להעביר הצעת מחיר לחברת הביטוח שתאשר אותה. מעבר לכך, ישלח גם למוסך שמאי שיבדוק את הנזק ומהותו ויקבע אחוזי פגיעה.

השמאי מעביר הערכה והצעת מחיר
לאחר שחברת הביטוח קיבלה את הצעת המחיר לתיקון, והשמאי קבע את אחוזי הנזק, תוכלו להכניס את הרכב בכדי לבצע את התיקון הממשי. כעת, נותר לאשר את סכום התיקון אך הדרך לכך לא תהיה קלה....חברות ביטוח  לא מאשרות ומשחררות את הכסף בעבור התיקון, עד שהן לא ביצעו חקירה ממושכת על מהות התאונה והפגיעה. למה הכוונה? לאחר שבוע עד שבועיים מרגע שתיקנתם את הרכב, ישלח אליכם חוקר. החוקר ישאל אתכם על מהות התאונה, מי היה מעורב, באיזו שעה, מהיכן באתם ולהיכן נסעתם וכולי. החקירה נועדה לבדוק כי התאונה לא נעשתה חלילה בשכרות או שמא מדובר בעקיצה שנעשית בכדי להוציא כסף. מרגע שהכל בסדר ואושר תצטרכו להמתין לפחות עוד חודש עד לקבל הכסף במלואו.

הכל תלוי באחוזי הנזק
יש לשים לב כי ההחלטה האם תקבלו כסף בחזרה ואם בכלל התיקון ברכב הוא מאושר או לא, וגם אחוזי ההשתתפות העצמית שלכם בתשלום, תלויים בהחלטתו של השמאי. אם זה יקבע כי יש מעל 60 אחוזי נזק לרכב, הרי שאין שום תועלת בתיקון ולמעשה יקבע טוטאל-לוסט שלאחריו תאושר העברת כסף שבגינה תוכלו לקנות רכב חדש.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר