ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סטודנט? מגיע לך ביטוח רכב זול יותר

לסטודנטים מגיעים תנאים טובים יותר, באופן גורף. לא רק בקבלת הלוואות לרכישת רכבים מיד ראשונה או שניה, אלא שישנן הצעות זולות יותר עבור סטודנטים. הביטוח לרכב הוא ממילא הוצאה של כמה אלפי שקלים – כשלוקחים בחשבון את הביטוח המקיף בנוסף לביטוח החובה. החוק מחייב את כל בעלי הרכבים לרכוש ביטוח חובה – לא ניתן לנהוג לפי חוק ללא ביטוח חובה. ביטוח מקיף מוסיף על הביטוח הזה, ובכך שמשלמים עליו כך יותר חוסכים; אילו הרכב נקלע לתאונת דרכים, סביר להניח שלסטודנטים רבים לא יהיו המשאבים לתקן  את הרכב.

איך ניתן להשיג את ההנחה?
ההנחה ניתנת להשגה תוך הצגת מסמכים; סטודנט נדרש להראות בהוכחה קלה כי הוא זכאי להנחה הזו, שבאה לקראתו. מאידך אם מדובר על נהג צעיר או על נהג חדש, המחיר ממילא "קופץ" פלאים, כיון שאותו הנהג ברכב עלול להגיש תביעת ביטוח במהלך שנת הביטוח הקרובה. מכאן, שסטודנטים בין הגילאים 21-24 יעשו טוב אם יערכו השוואת מחירים בין הפוליסות ויבחרו בפוליסה אצל חברת ביטוח שלא מחשיבה נהגים בטווח גילאים זה כצעירים.

פרמיות נמוכות – איך?
ניתן להשיג פרמיות נמוכות בביטוח, אילו אומרים כמה מ"מילות הקסם". חשוב לגלות הבנה במושגים ובמונחים מעולם הביטוח, להבין מהם דמי השתתפות עצמית ואיך ניתן לתמרן בהם את מחיר הפוליסה, ומדוע כדאי לפעמים דווקא להשאיר את המחיר של הפוליסה גבוה, ואת דמי ההשתתפות העצמית נמוכים.

חלוקה לתשלומים
אחד התנאים שיכולים להקל על מחיר הפוליסות גם יחס אלו התשלומים. ישנן חברות ביטוח שמעניקות 8 תשלומים לכל היותר וישנן חברות שמאפשרות אפילו יותר. ישנו אינטרס בכך שהתשלומים לא נפרסים לזמן רב – בעיקר כדי שהמבוטח יסיים לשלם גם אם החליט לבטל את הפוליסה

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר