ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הליך תביעת שיבוב בביטוח רכב

תביעת ביטוח רכב נערכת בדרך כלל על ידי חברת הביטוח עצמה בה היה מבוטח נהג, ולא באמצעות הנהג עצמו. פעמים רבות המבוטח יודע שמתנהלת התביעה, הוא יכול להתעדכן במהלכה, בפרטיה ובנוגע לסטאטוס שלה, אולם אינו צריך לנקוף אצבע – יש מי שפועל בעבורו והוא יעודכן בפרטים הסופיים. חברת הביטוח למעשה פועלת עבור מי שנעשה לו נזק על ידי צד שלישי. כל עוד המבוטח בחר ברכישת פוליסה זו, חברת הביטוח אינה נזקקת לאישורו של המבוטח כדי לתבוע זאת – תביעה זו נקראת תביעת שיבוב.

מהם הליכי תביעת שיבוב?
תביעת השיבוב היא במרבית המקרים תביעה של צד שלישי בגרימת הנזק לרכוש. חברת הביטוח תתבע את ביטוח צד שלישי של הגורם לנזק. מכאן, שישנו ערך קריטי לזיהוי ולקביעת האשם לתאונה. חברות הביטוח תעסוקנה בכך לפני שתתבענה את הנזק. יש לצרף לכתב התביעה הוכחה גם אודות הנזקים שנעשו לרכב המיוצג.

מתי לא ניתן לתבוע תביעת שיבוב?
בהתקיים חוק עובד – מעביד או כשישנה קרבה משפחתית, לא יהיה ניתן לתבוע את הנזק. ישנה הרחבה גם לגבי מקרים נוספים – כמו למשל יחסים חוזיים אחרים שמתקיימים בין המזיק לניזוק או ישויות משפטיות זהות. יתכן גם מצב בו המבטח מנוע מלתבוע תביעת שיבוב כשישנה קרבה משפחתית או כשהמבטח ויתר על זכותו להגיש תביעת שיבוב נגד המבוטחים כולם או כנגד צדדים שאינם מבוטחים בפוליסה.

אופציית ויתור על הגשת תביעת שיבוב
 ניתן להשתמש באפשרות של נטרול הגשת תביעת שיבוב בעתיד במסגרת הביטוח, אולם זה מחייב את ערנותו של המבוטח כבר בשלב שבו ישנה התקשרות עם המבטח. רצוי להתייעץ לפני כן עם הנציג – מהן ההשלכות של כך והאם זה עולה סכום כסף נוסף - הצעה שמשתלמת בדרך כלל.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר