ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך לבחור ביטוח רכב מקיף?

ביטוח רכב מקיף הוא אחד התחומים הכי תחרותיים בעולם הביטוח. בדיוק בשל כך, בכדי להשיג את המחיר הטוב ביותר והמשתלם ביותר נדרשת מיומנות מסויימת וידיעה כיצד לבחור ביטוח זה בחוכמה רבה. מה שבעיקר חשוב לבדוק בביטוח זה הם את סעיפי התוספת למיניהם שהם המשפיעים העיקריים על גובה המחיר.

מה יקרה במקרה של תאונה
אחד הדברים שהכי חשוב להסתכל עליהם הוא מה כולל הביטוח הזה בזמן תאונה. האם למשל שירות כמו רכב חלופי  כלול בביטוח ובעת התשלום עליו, או שאולי נדרש תשלום מיוחד עבור הנושא? ומה לגבי אחוזי הנזק בהם החברה מתחייבת להשתתף? עוד נושא שחשוב לבדוק הוא מה קורה אם מתרחשת תאונה בכביש אגרה? האם אז הביטוח מכסה  גם את עלויות הפינוי משם והזמן שהייה על כביש האגרה או שזה מצריך תשלום נוסף באופן עצמאי של המבוטח?

רמת המיגון הנדרשת
 נושא נוסף שכדאי לבדוק הוא איזה מיגון חברת הביטוח דורשת. לעיתים מחיר הביטוח המקיף  מאוד נע ומשתנה בין סוגי המגונים שיש על הרכב ובאופן טבעי ככל שהמיגון הוא יותר מתקדם ומורכב, כך הביטוח יגבה מכם פחות כסף על הביטוח. למה? ההגיון הפשוט אומר שאם יש לכם מיגון כזה מתקדם ברכב, סביר להניח שהוא יהיה פחות נתון לסיכוי להגנב.

האם אתם מחוייבים לתקן רק במוסכי הסדר?
עוד דבר שחשוב מאוד לבדוק לגבי הביטוח המקיף הוא מה הפוליסה ומדיניות החברה כלפי תיקוני הרכב במקרה של נזק. חברות ביטוח רבות, מתירות את עניין כיסוי הנזק רק בעת תיקון במוסך הסדר מטעמן, שהוא לרוב לא המוסך המורשה של הרכב ועלול לגרום לו נזקים. לכן, לפעמים עדיף לשלם עוד קצת ולקבל את ההיתר להיות אתם הקובעים של המוסך בו הרכב יטופל במקרה תיקון.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר