ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית דצמבר 2013

המעוניינים לרכוש ביטוח רכב חובה, יחדשו זאת זמן מה לפני מועד הרשמי לחידוש הביטוח משום שיש להחל את עיקרון הרצף. אפשר להקביל זאת לספורטאים, שנזקקים חס וחלילה לתחום הביטוח. ספורטאי שנגרם לו נזק או פציעה כתוצאה מאימון וגם בזמן שאינו בתחום האימון, יפנה לחברת הביטוח כדי שזו תעניק לו את הכיסויים ואת הפיצויים האפשריים על פי הסכומים עליהם הוסכם לראשונה בין הנציג של חברת הביטוח והספורטאי. כאן, מדובר על ביטוח חובה שמעניק כיסוי על פציעות בגין תאונה בזמן נסיעה ברכב.

נהג מעל לגיל 31
בעוד שבספורט הסיכון רק הולך ועולה אצל מי שגילם הולך ועולה, הרי שבתחום ביטוח רכב לגיל ישנה משמעות חיובית. אחריות וחשיבה זהירה יותר וכמובן – ניסיון. מסיבות אלו ואחרות, לחברת הביטוח יש כמה סיבות טובות כדי לתעדף את בני הגיל הגבוה יותר כדי שיבואו להיות מבוטחים בחיקן.

המחירים שיצפו לנהגת מעל לגיל 30
נהגת שחצתה את גיל 30 תזכה לירידה משמעותית במחירים, בפער של כשלוש מאות שקלים הבדל לערך. כאשר מוסיפים לכך הוצאות נוספות כמו למשל גם ביטוח מקיף וצד ג´, ישנה משמעות לחיסכון השנתי הזה בן מאות השקלים.

מחירי ביטוח חובה לדצמבר 13´
המחיר הזול ביותר שניתן למצוא עבור נהגת בת 31 שיש בידה רישיון נהיגה לאורך 5 שנים נטולות שלילות רישיון או הרשעות בתביעות ביטוח הוא 1,402 על ידי חברת ש. שלמה. המחיר היקר ביותר שניתן לקבל הוא 1,862 ₪ על ידי חברת איי אי ג´י. הפערים בין מחירי הפוליסות נעים בין 10 שקלים ועד ל- 229 ₪ אולם מלכתחילה, רצוי לבחור בין אחת משלוש הפוליסות הראשונות שמציעות מחירים נמוכים מכולם – רצוי ליצור קשר ולהשוות פרטים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר