ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

טיפים להוזלת ביטוח הרכב שלכם

בזמן נהיגה אתם אמורים להיות כבר מבוטחים. אין להכנס לרכב מבלי שיחול עליו ביטוח חובה על כל הנהגים הקבועים שמשתמשים ברכב. ביטוח חובה – הינו ביטוח ממשלתי שאינו מאפשר דרך אחרת; חייבים להפעיל אותו ולכלול בו את הנהגים הקבועים שברכב כאמור. נהג שאין לו כיסוי מתאים לא ינהג ברכב, אלא אם הוא מעדכן את חברת הביטוח בצירופו. בנוגע לביטוח מקיף, יש טיפול מעט שונה, כיון שהחוק אינו מחייב את עשייתו. לכל היותר, מי שאין לו ביטוח מקיף לא יהנה מהכיסויים בזמן קרות מקרה ביטוח.

קונים? לא בכל מחיר
אתם לא רוצים לקנות ביטוח בכלל אם אתם חושבים שזה עולה על התקציב שלכם? תארו לעצמכם נזק שקרה לרכב גם כשהוא עומד בחניה כאבן שאין לה הופכין. עתה תארו לכם כמה זה יכול לעלות. אילו לא תערכו את הביטוח. יתכן שזה יעלה כמה אלפי שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים – אותם תיאלצו להוציא מכיסכם, לעומת ממוצע של אלפיים או שלושת אלפי שקלים תשלום שנתי לביטוח המקיף, לא כולל דמי השתתפות, אולם כל השאר – מקבל כיסוי.

להקטין דמי השתתפות עצמית
יחד עם הגדלת דמי ההחזר המקסימליים שחברת הביטוח מציעה להחזיר, יש להתמקח גם על דמי ההשתתפות העצמית. אלו מייצגים את הסכום שתשלמו במקרה שבו תבחרו להפעיל את הביטוח. הפעלת הביטוח פעמים רבות נקבעת ביחס לכדאיות תשלום דמי ההשתתפות העצמית מול סכום הנזק.

צמצום מספר הנהגים
אתם נהגים בודדים ברכב? יכול להיות שרק אתם ובני הזוג נוהגים? רק אתם ואנשים מעל לגילכם – כל אלו יכולים להוות גורמים נוחים להפחתת שיעור דמי הפוליסה השנתיים. חברת הביטוח תפרש זאת כירידה ברמת הסיכון, ותשמח לבטח מבוטחים אלו – לראיה, המחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר