ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לגילאים שונים

גילאים שונים שנוהגים בכלי רכב ומותרים לנהיגה (בכל סוג כלי רכב זה יכול להשתנות), יזכו למחיר שונה בביטוח, על פי התאמה. כך גם בביטוח חובה, מקיף וצד ג´. גם רכבים שאינם בשימוש נדרשים לביטוח חובה, אלא אם הם תחת השבתה. אילו הרכב יצא מכלל שימוש עקב תאונת דרכים ועדיין לא הושבת, הוא עלול לגרום לאחרים פציעה – אפילו באופן החנייתו. מכאן, שהביטוח אמור לכסות גם כאשר אנשים נפגעים מן הרכב כשלא היה בו נהג, והביטוח יקנה את הזכות לפיצוי בגין פגיעה גופנית או נפשית כתוצאה מן התאונה שהרכב היה כביכול אחראי לה.

ביטוחים משלימים
בביטוח רכב ישנה אפשרות להשלים את הכיסויים, מעבר לנזקים הגופניים של הנהג, הנוסעים והולכי הרגל. ביטוח משלים הוא ביטוח מקיף שמקנה החזרי ביטוח במקרים בהם הרכב נפגע – ומבלי לחפש את האשם, חברת הביטוח תיתבע ותעניק במסגרת ההסכם את הפיצוי, וישנו ביטוח לצד שלישי – שיעניק את הכיסוי עבור הגורם שתובע את החזר הנזק שנגרם לו.

חישוב המחיר של ביטוח רכב
מחירו של ביטוח רכב יחושב באופן שונה אצל כל מבוטח ומבוטחת, בהתאם לנתונים שעל הנייר. אם יש למבוטח הזה יותר תביעות ביטוח משלוש השנים האחרונות, באופן טבעי מחיר הפוליסה יעלה אצל חברת הביטוח הבאה בתור ביחס לשני. כך גם לגבי גורמים נוספים שיש בהם סיכון לתביעת הביטוח בשנה הקרובה.

ניסיונם של נהגים חדשים מול נהגים ותיקים
נהגים חדשים הם נהגים שיש להם פחות ניסיון על הכביש, לכן הם מועדים ליותר תאונות. זאת, ולא רק; יותר נהגים צעירים נמצאים בסופי השבוע בכבישים, מנסים להרשים את החברים ובסוף התוצאות – טרגיות. יש כאן אלמנט של ביטוח עבור בני סיכון גבוה יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר