ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית פברואר 2014

אלו הנוהגים ברכבים חשמליים או בחשמליים משולבי בנזין נהנים גם מתשלום מופחת של דמי ביטוח רכב – לפחות בביטוח חובה, ויעיד על כך מחשבון ביטוח חובה. לקחנו בחשבון שמדובר על נהגת בגיל 40 המחזיקה ברישיון נהיגה לאורך 22 שנים – ללא שלילת רישיון או תביעת ביטוח בשלוש השנים האחרונות שבה היא יצאה מורשעת. היא מחזיקה ברכב היברידי – מנוע חשמלי וגם מנוע בנזין, אשר לו 1800 סמ"ק נפח ו- 134 כוחות סוס. הרכב מחזיק במערכות ABS ו- ESP, ויש ברכב 8 כריות אויר.

לבדוק בין 14 חברות ביטוח
את טווח המחירים יש לבדוק בין 14 חברות ביטוח. המחיר של חברת הפול ( 3,798 ש"ח) אינו בתמונה כרגע, כיוון שהנהגת אינה מחזיקה בנתונים שהופכים אותה למסורבת ביטוח. מכאן – חשוב למצוא את המחיר הזול ביותר – 1,296 ₪ העומד אל מול המחיר היקר ביותר מביניהן: 1,791 ₪, ולקחת בחשבון שרק חברת AIG היא היקרה מבין 14 אפשרויות באופן ניכר – פער של 405 שקלים בין הפוליסה היקרה אחריה.

זה כמו משחק כדורגל
כדי להבין מי מהקבוצות או מחברות הביטוח היא הטובה ביותר והמשתלמת, חשוב לחקור לעומק כמה הצעות. ההצעה הטובה היותר – היא זו שבעקבותיה השחקנית תלך. חברת ביטוח שתציע לשחקנית זו כמה שיותר תנאים בכמה שפחות השקעה – תועדף על ידה.

במה מתבטאים התנאים?
תנאי הביטוח יתבטאו בדמי השתתפות עצמית מינימליים בזמן תביעת הביטוח רכב לעומת החזרי ביטוח גבוהים. כמו כן – ההחזר הכספי הגבוה ביותר עבור כל סעיף ביטוח הוא זה שיספק את המענה. יש לקחת בחשבון גם את נושא המחיר הכולל – שיכיל את התנאים הללו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר