ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב AIG

ביטוח רכב עבור כלי רכב מתחלק לשלושה חלקים עיקריים ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. בשוק הביטוחים בישראל קיימות חברות ביטוח רבות אשר מציעות לקהל הלקוחות ביטוחים מסוגים שונים. העלויות של ביטוחים משתנים על פי פרמטרים שונים כאשר ניתן ליצור קשר עם חברת הביטוח ולקבל הצעות מחיר עבור הרכב שלכם. ניתן לקבל את כל המידע הראשוני אודות פוליסות הביטוח באמצעות כניסה לאתרי האינטרנט הרשמיים של חברות הביטוח. מאוחר יותר כדאי ליצור קשר טלפוני על מנת לשמוע אודות המבצעים וההנחות הרלוונטיות.

ביטוח רכב חובה וביטוח רכב מקיף
ביטוח רכב חובה הינו ביטוח אשר לו הנהג מחויב מתוקף חוק במדינת ישראל. כל הנהגים אשר מעוניינים לנהוג חייבים לשלם ביטוח חובה אשר מבטח אותם לגבי כל הפגיעות גוף אשר נגרמות כתוצאה מתאונה. ביטוח רכב מקיף הינו ביטוח אשר כולל בתוכו את כלל השירותים המקיפים שקשורים לתאונות עם האוטו המבוטח, גניבת רכב, אובדן רכב, ניפוץ שמשות הרכב, גרירה, גניבה של מערכות שמע ועוד.

ביטוח רכב צד ג´
ביטוח רכב צד ג´ הינו ביטוח אשר נגרמו לרכבים אחרים או לאדם אחר כתוצאה עם הרכב המבוטח. מדובר בביטוח רכב מצומצם יותר מאשר ביטוח מקיף אולם מקיף יותר מאשר ביטוח חובה. כדאי לבצע סקר שוק לפני רכישת הביטוח עבור הרכב שלכם על מנת לקבל את הצעת מחיר הנמוכה יותר עבור שירותי ביטוח משתלמים ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר